Megane 3 sport tourer 2012 {{forumTopicSubject}}
Halløj bil eksperter, vi har brug for jeres råd til hvad der mon gør vores bil går i nødprogram. Først startede den med at sige check injection, kort tid efter sagde den check anti pollution system, men den fejl forsvandt efter bilen tændte og slukkede. Så kom fejlen igen på vej over til mekanikeren, så slettede han fejlen og to sekunder efter røg den i samme program bare med check injektion. (Anti pollution kommer ikke frem mere) . Det skal lige nævnes vi har fået skiftet gløderør to gange. Først fik vi min stedfars gamle gløderør i, så mente de at det var dem, så fik vi dem skiftet, men så kom den med samme fejl! og jeg bliver skør I bolden snart :S. Så mente de at det var partikelfilteret, så vi fik noget med til at rense filteret to gange, men den er stadig som den var før og nu vi bare det fattigere og træt af bilen bliver ved med at melde den fejl. Jeg håber i har ideer til hvad det kan være, jeg kan I hvertfald med 100% sikkerhed sige det ikke gløderørene....
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 4.375
Du skal køre bilen til et værksted der ved hvad de laver, som må fejlsøge på den. Ingen kan fortælle dig hvad den fejler, uden fejlkode udlæsning
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
mar 2020
Følger: 17 Følgere: 7 Emner: 1 Svar: 2
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
der er alt for mange der kalder sig "mekaniker" men som kun kan finde ud af og skifte reservedele ud.
og de koster for mange penge, når de forsøger og skifte dele ud, ind til de er heldig og ramme rigtigt.
så er det bedre og billig og finde en der kan fejlsøge rigtig og finde frem til fejlen inden de skifter dyre dele ud i flæng
Megane 3 sport tourer 2012