{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Psa motor
  • #1   2. apr 2020 Hvis de har samme motor kode passer motoren. Men påskeuede ting som trykrør, spjælde mv gør nødvendigvis ikke.

• #2   2. apr 2020 Ja vis motor koden/typen er den samme så kan det lade sig gøre,og ja de motorer lægger både i bmw Ford Volvo Peugeot Citroen Mazda. da min motor tog en oliering på et stempel sidste år,på min tidliger Peugeot 307 1.6 hdi 05 med psa motor. jeg fandt så en motor fra en Ford c-Max 1.6 tdci fra 2010 af med samme motor type. selve højtrykpumpe dyser turbo/manifold indsugning/manifold, bundkar egrventil/egrkøler/rør til indsugning var ens. Men alle plastik kølerrør/dieselrør filter termostat hus turbo tryk rør og spjæld hus skulle flytte over fra min gamle motor af da det ikke var helt ens. plus olie mængde målere skulle også over, da den ikke var i den motor. Men der var så hul til det i blokken der var proppet af med en gevind prop. Jeg vælger så at at flytte alt over fra min gamle motor af så jeg kun brugte toppen og blokken og bundkaret. da jeg viste pumpe dyser egr og alt det var i orden på min gamle motor og ikke så gammelt. Men det hade ikke været nødvendig vis det var da alt det var ens, pakket så også motoren om og monteret ny tandrem og gløderør.Men når du får motoren så hiv din gamle motor ud og sæt ved siden af den nye. så kan du se hvad der ikke er ens og skal flyttes over inden du lægger den nye motor i.

Kommentér på:
Psa motor

Annonce