{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.074 visninger | Oprettet:

Dusør 1500 KR til den der har løsningen {{forumTopicSubject}}

Jeg har en suzuki grand vitara xl7 fra 04. 2.0 hdi rhw
Den kan ikke starte men kan godt tørne rundt??
Ting der er blevet målt:
Starter omdr :ok
Luft masse måler :ok
Gaspedals føler:ok
Føde pumpe tryk:ok
Højtryk:ok omkring 350 bar ved start forsøg
Dysernes lade strøm og spænding: for lav 10 volt og 2 ampere
Dyse signal kommer kun Ca hver 5. Omgang på motoren
Stel og plus til styre boks :ok
Har prøvet en ny styre boks uden held.
Modstand på dyserne er 0.6 ohm hvilket skulle være ok
Nogen der ved noget så ville jeg blive taknemmelig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dusør 1500 KR til den der har løsningen
  • #1   29. apr 2020 Hvordan er signalet fra krumtapsføler?

• #2   29. apr 2020 Vil også sige det tyder på en dårlig kromtap sensor. Har du målt den ud om den er ok og giver signal som den skal. har før set dem gå til på dem også selv om sensoren ser ok ud man tit er de skadet. Hvad med timingen står den rigtig?

• #3   29. apr 2020 Bare nogle tanker: En modstand på en dyse der er 0,6 ohm er ret heftig. Ved 12V skal den slæbe 20 Ampere. Med 12V og 20 Ampere kan man aktivere et gløderør og gøre det 1000 grader varmt på 5 sekunder.....

• #4   29. apr 2020 Krumtap og knast signal er helt i orden og den kan køre på diesel start
    Tandremmen er også tjekket og iorden

• #5   29. apr 2020 Ifølge data må dyserne godt være 0.6 ohm og det er de alle sammen

• #6   29. apr 2020 Det her er helt uden at jeg har nogen som helst forstand på den bil... MEN, har dog en bekendt der har en, hvor han måtte skifte de psykopat dyre partikel filtre, for at den ville starte og køre.... Tænker der måske er en måde at "snyde måleren på", for at se om det virkelig skulle være dem....
    Altså, regner med du naturligvis har haft løsnet omløberne til dyserne, så du ved der kommer diesel frem smiley

• #7   29. apr 2020 Ja der kommer diesel frem og den er uden partikel filter

• #8   29. apr 2020 Hvis det er en common rail er 350 bar for lavt til start
    Hvordan har du målt det tryk ????

• #9   29. apr 2020 Med tester ligger den mellem 300 til 400 bar. Men hvis du tager en volt måling af rail tryk sensoren og bruger tolerance datas om regner siger den det svare til Ca 500 bar

• #10   29. apr 2020 Alt for lavt starter ikke højtrykspumpe dårlig/defekt

• #11   29. apr 2020 Polo,, ikke enig, alt over 300 bar erok i min bog, men ska ikke kunne sige på sukien,on de ska ha mere

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #12   29. apr 2020 Få målt returløbene på dine dyser, da højtrykspumpen på en Suzuki skære tænder, og levere spånerne videre til dyserne.

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

#13   29. apr 2020 #8
    RHR motoren slår i gang helt nede på 250 Bar. smiley

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

#14   29. apr 2020 Prøv evt at tage plus og minus af batteriet, og så holde kablerene sammen i et sec, det kan slette fejl der ikke er der.
    Har prøvet det på en 1.6 hdi der ikke kunne starte.

• #15   29. apr 2020 Ikke nok amp på batteri mere så nyt på og så er der igen amp til både starter og styrebokse osv osv

• #16   29. apr 2020 Ting ældes jo smiley

• #17   29. apr 2020 Jeg har oplevet det samme 2 gange før , den ene var en Ssangyong og den anden en Mazda. Begge gange var selve den støbte rail revnet. Når de fik startgas startede den og når de var bare lidt varme så kørte de fint.

• #18   29. apr 2020 Læk olien på dyserne er minimal men nu kan det så også kun testes ved at køre på starteren. Og batteriet er helt i orden også

• #21   29. apr 2020 Knast føleren peger mod knast hjulet

• #23   29. apr 2020 Knast føleren peger mod knast hjulet og knast signalet er iorden

• #27   29. apr 2020 Claus H, den video du linker til er heller ikke den samme motor

• #28   29. apr 2020 Ok doki

• #29   29. apr 2020 Det er korrekt motor bør kunne starte ved 300 bar ??

• #30   29. apr 2020 Er du så uheldig at alle 4 gløderør er døde For så kan der kun sparkes igang med dieselstart og dør igen uden diesel start og det prøvede jeg også med min tidligere vw t4 nå dem har du nok udmålt ik

• #31   29. apr 2020 Eller ingen strøm til dem

• #32   29. apr 2020 Ellers god vind med at finde fejlen for mega træls

• #33   29. apr 2020 Jeg ved at der i hvert fald er et gløderør der er død. Men om så de var døde alle sammen så Burde den kunne starte da den har stået opvarmet og det for klare bare stadig ikke det jeg synes er et mystisk dyse signal

• #34   29. apr 2020 Du har tjekket at der ikke er kommen fugt i stikket til din ecu så den er tæret. Men vis der kun kommer signal hvor 5 gang. har du målt ledninger fra kromtap sensor og til ecu igennem for ir og brud også ?.

• #35   29. apr 2020 har du målt kompression? ellers prøv at tage 1 stik af ad gangen på dyserne og se om den vil starte og køre på 3 cylindere, jeg har før prøvet på en 2,0hdi motor, hvor dysen var kortsluttet og så ville den ikke starte fordi den lagde de andre dyser ned.

• #36   29. apr 2020 Nu har du også tjekket at hvad rail sensoren siger der er af tryk at der også er det i skinnen. for har før haft rail sensoren der giver forkert målt tryk. og der kunnen de heller ikke starte pga der ikke var nok tryk i skinnen til at kunne starte.

• Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #37   29. apr 2020 Hvad med noget banalt som startspærre/nøgle.. Tænker på om det kan være en mulighed. smiley Held og lykke med det.

• #38   29. apr 2020 Freeway: der er ikke fugt i stikket og alle følere er målt i ecu stikket for at være sikker på der ikke er ir eller brud på ledninger. Jeg har ikke lige mulighed for at kontrollere trykket i railen med et måle ur.
    Johnny P: jeg har prøvet ny motorstyringen med startspæreboks, tænding og nøgle for ikke at skulle til at kode og udelukke ecu fejl uden held

• #39   29. apr 2020 Hej
    Hvorledes vil du betale de kr 1.500 ?
    MVH KP

• #40   29. apr 2020 Mobilepay, kontant, hvad end folk vil foretrække. Og bare rolig jeg er sku en ærlig person der er ved at være desperat for at få den i gang. Så når der er en der kommer med et forslag som jeg kan prøve og bilen starter sender jeg pengene ??

• #41   30. apr 2020 ved ikke om du kan have det samme problem. en af mine venner hade en Peugeot med samme motor type. den kunne heller ikke starte den hade også kun dyse signal engang imellem. og så jeg tjekket kromtapsensor og alt det plus timing og hvad tryk pumpen lavet og tank pumpen var ok. alt så fint ud så tog jeg regulator på højttryk pumpen af og renset den i enden, så kom dyse signalet tilbage hver gang. og motoren startet valgte så at sætte en ny regulator sensor på for en sikkerhed skyd. og den har kørt perfekt siden. så Det kan også være det er det din fejler.

• #42   30. apr 2020 og det er den her regulator sensor jeg mener. og det ikke altid nok at rense den det virker nogen gange andre gange sidder den helt fast og der skal ny til.

profilbillede
  • #43   30. apr 2020 Freeway : det vil jeg sku prøve

• #44   30. apr 2020 Ja det er vær at tjekke ud. og underligt nok så var der ingen fejlkode selv om den var dårlig/lukket til. Men igen vis det er skidt i den så vil den nok heller ikke lave fejl på den regulator da magnet/motoren stadig fungere. og så tror ecu nok den virker stadig

• #45   30. apr 2020 Bremselyskontakten - måske? Jeg har en kollega med en Grand Vitara, der havde store udsættere - dvs hvor motoren simpelthen gik ud under kørsel. Det var en løs forbindelse i kontakten ved bremsepedalen. Den lukker vist for dieseltilførslen, hvis der bliver trådt på bremsen.

• #46   4. maj 2020 Fandt du fejlen?

• #47   4. maj 2020 Ikke endnu, men tror måske det er den regulerings ventil som "Freeway" foreslog så jeg har bestilt en og så må jeg prøve og så kan det jo være der kommer en løsesum til ham ??

• #49   5. maj 2020 Ja jeg synes nu også at han er i mange tråde med folk der har problemer?? ja jeg giver sku glædelig 1500, for hold nu op hvor spare det mig for mange.

• #50   5. maj 2020 Altså, nu har du selvfølgelig tjekket at den ikke "bare" har smidt koden til nøglen, så det er startspærren der laver balladen ==??

• #51   5. maj 2020 Morten L har skrevet længere oppe at det er tjekket

• #52   5. maj 2020 Hej det er din tandrem der er hoppet et par tænder. Det har vi prøvet et par gange efterhånden.
    Kontroller dette og der efter må du gerne overfører beløbet til mig??

• #53   5. maj 2020 Tro du skal Chek den tandrem igen, for være 100% at den står rigtige.

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

#54   5. maj 2020 #30
    En Hdi motor, kan altid starte med 1 eller 4 defekte gløderør, det er først når temperaturen når under 10-15 graders frost, det begynder at blive problematisk. smiley

• Kenneth K
    Kenneth K Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 5
    #55   5. maj 2020 Følger lige med ??

• #56   5. maj 2020 Hvis du ikke allerede har gjort det så tjek lige alle sikringer grundigt, har den en kolisjons brændstof afbryder? Mvh

• vw jimmi
    vw jimmi Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #57   5. maj 2020 Er der diesel på:p

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 10 Svar: 1
    #58   5. maj 2020 Er der omdrejninger nok på starteren? Har haft to ( andre) dieselbiler der ikke kunne starte fordi der var for lidt omdrejninger på starteren....

• Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #59   5. maj 2020 Jeg ved det er latterligt. Men min kunne ikke starte men tørnede motoren. Værkstedet havde starter på og ligemeget hjalp det. Så satte vi et helt nyt batteri på, bum var problemet løst. Den kørte derefter uden problemer. Nogle gange er det det mest simple der er løsningen. Bare en tanke

• #62   5. maj 2020 Vand i brændstoffet ?

• paul s
    paul s Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 28
    #63   5. maj 2020 Hvis den vil starte på dieselstart og ikke på dieselbrændstof, lader det til, at motoren får forstoppelse, dvs. at returløbet er forstoppet.

• #64   5. maj 2020 Knækket ventil løfter måske, men hvor er du fra?

• #65   5. maj 2020 Hvad med enerti kontakten. Den der afbryder motoren ved kollision.

• #66   5. maj 2020 Tandrem er kontrolleret to gange både af mig og en anden mekaniker og batteriet er kontrolleret og ladet på for at være sikker

• #67   5. maj 2020 Og det kan ikke være en kollisions kontakt da den tager strømmen til føde pumpen og den køre fint

• john k
    john k Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #68   5. maj 2020 Prøv at blænde af for EGR ventil, jeg har været udsat for det samme, EGR ventilen var faldet fra hinanden inden i

• Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 11 Svar: 4
    #70   5. maj 2020 Det er helt sikkert din luftmængde måler jeg har prøvet det 2 gange i en Audi A6 med uoriginal reservedele, fuldstændigt samme secnarie bilen ville ingenting før vi satte en ny på selv om den uoriginale blev testet som ok.

• Jens H
    Jens H Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #71   5. maj 2020 Har prøvet lidt det samme (men med Mitsubishi) da jeg skulle hente storebrors bil. Låser bilen op, nøglen i tændingslåsen og l..... vil ikke starte selv om motoren tørner rundt på livet løs. Får bilen fragtet til mekanikker for så at få konstateret det er den forkerte nøgle jeg har med (han havde 2 Mitsubishi`r). Helt tilfældigt passede begge nøgler i samme bil men ikke startspærren smiley

• Sonja K
    Sonja K Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 12 Svar: 6
    #72   6. maj 2020 Hej jeg har haft en sådan langt om længe blev fejlen fundet generatoren ?? ????

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 4 Emner: 1 Svar: 11
    #73   6. maj 2020 kan EGR forhindre bilen starter det er vel bare en ventil der leder udstødsgas tilbage i indsugningen

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#74   6. maj 2020 Er kompressionen ok?

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#75   6. maj 2020 hvis det muligt ville jeg montere dyser så de sprayer ud i luften så kan du hurtigt se om det go eller no go jeg tror mere på manglende kompression eller timing af insprøjtnings tidspunkt mine ældgamle biler starter u gløderør de skal bare tørne lidt. fordi den kan køre på star spray er ikke ensbetydende med din kompression er ok!

• #76   6. maj 2020 Hvad med den store sikring der tit sidder i motor rummet på dieselbiler

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    okt 2019

Følger: 1 Svar: 7
    #77   6. maj 2020 Er løsningen fundet??

• #78   6. maj 2020 start med at kigge i bunden af brændstoffilter,hvis der er metal spåner så er din trykregulator færdig.
    er dette tilfældet ligger fejlen i fødepumpen.en meget almindelig fejl på GVT.
    den sender metal spåner frem i filter og trykpumpe.
    husk at skifte fødepumpe,filter og trykregulator samt skylle/blæse rør ren.
    har selv lavet mindst 50 der er kommet med falck.

• #79   6. maj 2020 Løsningen er ikke fundet end nu men der er tre der har sagt regulerings ventil og der er bestilt en ny og hvis den starter er der penge til Freeway da han var den første der kom med det bud og ellers må jeg prøve nogen af de andre bud der er kommet ??

• #80   6. maj 2020 Hej
    Bliver spændende hvem der får de kr 1.500.
    Husk at indberette til skat.
    Mvh Kp

• #82   6. maj 2020 jeg indberetter altid til skat , hun står her ved siden af.

• #83   6. maj 2020 #82 smiley smiley smiley smiley smiley Hahahahahaha.... Good one smiley

• #84   6. maj 2020 Er den med elekrronisk egr, så prøv at hive stikket af. De kan få motorstyringen til at lukke ned når de er defekt.

• Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    maj 2020

#85   7. maj 2020 Jeg siger det gerne igen 99% sikker på at fejlen ligger i luftmængde måler

• #87   7. maj 2020 Har du tjekker Egr’en om den står åben for så kan den heller ikke starte

• #88   10. maj 2020 Er regulerings ventilen ankommet og afprøvet?

• #89   11. maj 2020 Regulerings ventil er nu afprøvet og det afhjalp ikke problemet ?? så nu må jeg til at prøve noget mere

• #90   11. maj 2020 Egr er tjekket har haft den helt afmonteret og fejler ikke noget. Tandremmen er tjekket og kontrolleret og den er også helt i orden

• Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    maj 2020

#91   11. maj 2020 Skift nu den luft mængde måler og bilen starter

• #92   11. maj 2020 Martin M, jeg tror bare ikke rigtig på det er den for de målinger jeg har lavet på den ser fine ud

• #93   11. maj 2020 Hvis man tager stik af luftmassemåler og den stadig ikke starter, så er det ihvertfald ikke den der fejler noget.

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#94   11. maj 2020 andreas normalt vil bilen gå i limp mode hvis luftmasse måler vaccum eller turbo tryk er fejlbehæftet den vil stadig kunne starte der er bare ikke noget moment

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#95   11. maj 2020 hvordan er din kompression

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#96   11. maj 2020 prøv at tage dyser op så du kan se de sprayer når de får signal.
    og check compression på motoren.

• #97   11. maj 2020 Bjørn p jeg vil prøve om jeg kan få dyserne op

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    okt 2019

#98   11. maj 2020 Husk briller.!!! ??

• #99   11. maj 2020 Hvis der er signal og diesel til dyserne, er der da ingen grund til at tage dem op? Lyder usandsynlig at de alle 4 er stoppet helt til.

• #100   11. maj 2020 Som jeg skrev tidligere... tjek kompression da der godt kan være en ventilløfter der er knækket

• #101   11. maj 2020 Har du målt retur mængde på dyserne ? ?

• #102   11. maj 2020 Mads s: der er kun signal Ca hver 5. Omgange og spændingen synes jeg er for lav
    Polobjørn: jeg har målt læk olie på dyserne og det er iorden

• #103   11. maj 2020 Og du har prøvet at tage stikkene af dyserne en efter en og se om den vil køre på 3 cyl, som jeg har skrevet længere oppe?

• #104   11. maj 2020 Ja det er også prøvet

• #105   11. maj 2020 Den skulle vel ikke blinke i gløderør lampen ?

• #107   11. maj 2020 Nej den blinker ikke men den lyser når den forvarmer som normalt

• #108   11. maj 2020 Okay prøv lige at gå ud til bilen. og tage stikket af til knast sensoren og så prøv at starte den igen. hver den er fra koblet

• #109   11. maj 2020 Freeway : ingen ændring med afmonteret knast sensor

• #110   11. maj 2020 tænke på da den ikke ville starte første gang. hvor i udlæste den med tester der efter var der heller ingen fejlkoder der. inden i slettet dem vis der var nogen ?.

• #111   11. maj 2020 Det var mere vis der var nogen der så vis de bliver slettet.er det nemlig ikke altid de kommer tilbage igen. uden den bliver startet og det ikke nemt når den ikke kan smiley

• #112   11. maj 2020 Jeg er ret sikker på at der ikke var nogen koder men kan ikke sige det med 100% sikkerhed da det er helt tilbage i uge 5 den døde for mig. Men på det år jeg har haft den har den haft en 5-6 gange hvor den ikke ville starte første gang lige meget hvor længe den tørnede men den sprang altid igang anden gang de gange den drillede og ikke ville første gang

• #113   11. maj 2020 prøv lige at justere din knast sensor længer ind mod knast remhjulet. den sensor sidder i en slids med en skrue, og bliver den løsnet kan det justeres ind og ud. og vis den sidder for lang ude kan det gøre den ikke kan starte i nogen tilfælde også. evt tag den ud rens enden vis der sidder skidt på den. Og så sæt den ind så tæt på hjulet men stadig så den ikke går i mod vis du forstår. Ja så det ikke nemt at vide om der var nogen koder smiley ved de kan have nogen problemer med startspærre, de modeller men igen der plejer de at starte kort og gå ud igen.

• #114   11. maj 2020 grunden til jeg skrev du skulle tage stikket af til din knast sensor er vis der er fejl i den eller timingen er lidt tosset. Så lægger mange biler en fejlkode på det, men de kan starte op mens den er fra koblet. Men sådan er det ikke på alle så det var bare et forsøg. nogen vil nemlig slet ikke starte vis stikket er taget af eller vis den ikke får signal fra remhjulet af. som vis den sidder for langt ude på dem man kan justere.

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#115   11. maj 2020 det nemt du bruger en træklods og et koben hvis dine ventil løftere bøjer burde den ikke åbne ventilen.
    men start med komp test det gør du i gløderørene ud med dem alle og så tester du

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#116   11. maj 2020 den skal bruge 3 ting for at køre: hvis den tørner og har ok kompression og den får diesel på rette tidspunkt så skal den starte gøderør aktive eller ej.
    AA:check om dyser sprayer ok når de får signal.
    BB: check compression OK
    Starter den ikke så er timingen fucked

• #117   11. maj 2020 hvor bor du enlig henne af ?

• #118   12. maj 2020 Freeway :tæt på Sindal

• Keld Jørgen Stærke K
    Keld Jørgen Stærke K Tilmeldt:
    apr 2013

#119   13. maj 2020 Du skriver at der kun gives signal hver 5 omgang. Skal den give hver omgang? Jeg har ikke en skid forstand på det. Men er du helt sikker på at der kommer brændstof ind i cylindrene? Sorry, det har du selvfølgelig tjekket ved at kontrollere tilbageløbet fra dyserne. Mvh Keld

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#120   13. maj 2020 jeg vil stadig chedke dyserne live og tage kompression

• #121   17. maj 2020 Nogen løsning?

• #122   17. maj 2020 Ikke endnu

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    okt 2019

#123   17. maj 2020 Har du en tester, eobd?

• #124   17. maj 2020 Har en hvor jeg kan se lidt parameter værdier men langt fra alle, men har haft 3 forskellige prof testere på som ikke rigtig ville snakke med den

• #125   18. maj 2020 Ingen rigtig komunikation med store testere af kendt fabrikat = mulig CAN fejl ! Eller manglende strøm forsyning i OBD stikket

• #126   18. maj 2020 Det lyder lidt som noget jeg prøvede med seat engang .Alle følere mm var ok per kunne den bare ikke starte man kunne så lade den stå et par dage og den startede uden problemer igen og kørte som den skulle . ingen fejlkoder eller andet det endte med at motorstyringen blev skiftet og problemet var væk . Hvis du ikke har komunikation når du bruger tester er det manglende spænding til motorstyringen eller en def motorstyring

• #127   18. maj 2020 Spænding til styreboksen er tjekket og stel er tjekket. Ny boks er prøvet

• #128   19. maj 2020 Ny boks er prøvet. Panik prøvet hvor den er monteret g du drejer nøglen, uden at kode startspærre, eller fik du startspærren kodet til den nye

• #129   19. maj 2020 Med ny startspære boks tændingslås og nøgle for ikke at skulle kode

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    okt 2019

#130   19. maj 2020 Jeg ville starte med at finde et diagram over motorledningsnet, can bus system, og eobd stikket. Og starte med at få kontrolleret om der de forbindelser der skal være. Og så skaffe en tester. Og så starte der..

• #131   26. maj 2020 Er der noget nyt i sagen eller er der afprøvet noget siden sidst?

• #132   27. maj 2020 Nej det står rimelig meget i standby lige pt

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    okt 2019

#133   27. maj 2020 Du kan købe en eobd læseenhed for under en hund på nettet. Og aflæse med en app på din mobil. Det er bedre end at lave bil med bind for øjnene.. Uden den fornødne viden og erfaring fægter du bare i blinde. Så er det op ad bakke fra start, og ender med at blive langt dyrere i den sidste ende..

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    okt 2019

#134   27. maj 2020 Har du løsnet brændstofrørene på dyserne, tørnet statte

• bjørn p
    bjørn p Tilmeldt:
    feb 2008

#135   2. jun 2020 Hvad er status

• #136   2. jun 2020 Hej
    Trådstarter er gået kold i troldeopslaget.
    Fantasien er sluppet op.
    Mvh Kp

• #137   8. jun 2020 Jesper s: har en lille obd scanner og der er ingen fejl koder og de parametre som jeg kan se er iorden har også haft løsnet dyserørende og der kommer fint diesel ud
    Bjørn p status er at den stadig står stille

• #138   8. jun 2020 Har du prøvet med en dyse oppe for at se om der kommer brændstof ud ????

• #139   8. jun 2020 Nej for jeg kan ikke få dem op når den er kold, i hvert fald ikke uden vold

• #140   8. jun 2020 Prøv om ikke du kan låne en dyse et sted ??
    Kan ikke huske om bilen kan starte med startgas ????

• #141   10. jun 2020 hvad med knastakslen eller en ventil kan der være en defekt der men det vil en simpel kompressionstest vise om der er .Hvis der ikke er lavet kompressionstest ville jeg gøre dette som det første

Kommentér på:
Dusør 1500 KR til den der har løsningen

Annonce