{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektrisk håndbremse
  • #1   11. aug 2020 kan du ikke bare rykke i knappen så løsner håndbremsen sig igen, Så kan du da parkere uden den er aktiveret.men du skal så gøre det hvor gang,tror ikke du kan kode den fra

  • #2   11. aug 2020 Det har jeg ikke lige prøvet smiley

  • #3   11. aug 2020 Det kan gøres med original Renault tester. Så vidt jeg husker skal den kodes til et koldere klima, så gør den det ikke

  • #4   11. aug 2020 Takker smiley

  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.902
    #5   11. aug 2020 Til orientering: Hvis man kobler den fra og man ikke bruger den ret tit, kan de rustne sammen.

  • jow-jow
    jow-jow Tilmeldt:
    jun 2014

    Emner: 1 Svar: 199
    #6   11. aug 2020 Min gør det kun hvis jeg har selen på ved parkering.
    Uden sele gør den det ikke.


  • #7   11. aug 2020 godt være man kan gøre det ved at indstille den til en koldere klima. ved bare når jeg har min Renault tester på og går ind i bremse systemet. Så får jeg ikke den mulighed at vælge den info ud af de ting man kan gøre. men igen det kan være det skal gøres anderledes. Og ja den elektroniske motor/Box/kabler kan nemt sætte sig fast vis ikke den bliver brugt. Det nok lidt over et år siden jeg udskiftet kabler og printplade på min søster i samme årgang som din. plus jeg renset motoren for støv fra kullene af, der var kommen fugt ind til selve printet og begge kabler. Så da jeg samlet den blev den limet godt sammen og godt med fedt til at holde fugten ude ved hvor kabler bliver skruet så. Det har også virket perfekt siden, anden end den fik nye caliber bag på for et par måneder siden. Så endelig brug håndbremsen på dem så de ikke sætter sig fast. men det er nu godt man kan købe håndbremse kabler løse til dem. Det kunne man ikke vis man går 5 år tilbage ca.

  • #8   12. aug 2020 På vores Avensis slog det fra hvis du slap den og holdte i kontakten i 10 sekunder smiley Dog kører du så rundt med 2 gule lamper, en hvor der står AUTO P med en streg igennem, og en med HOLD smiley

  • #9   13. aug 2020 Synes bare det er træls jeg ikke selv kan bestemme

  • allan  J
    allan J Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 11 Svar: 1
    #10   12. sep 2020 hej håndbremsen i venstre side på min Renault grand scenic 3 fra 2012 vil ikke slippe, jeg kan høre servomotoren kører nogen der ved hvad der er galt

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.911
    #11   12. sep 2020 kan være den hænger i kaliberen

  • #12   13. sep 2020 Vil sige det samme som #11. Det kan være den hænger i stemplet/caliber. eller selve motoren er bleven dårlig indvendig også selv om du kan høre den køre. men tag hjulet af og så tjek Hvad der er galt det kun den løsning der skal til vis du kan selv.

  • Esben K
    Esben K Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #13   8. dec 2023 Min Renault Grand Senic 2012 hænger i håndbremsen Venstra bag periodevis når den har stået en halv dag har den sluppet igen og ved ikke om det er næste gang jeg parker den hænger igen. Værkstedet har skiftet bremser klodser kaliber med servermotor renset stik men stadigvæk det samme der kommer fejl på håndbremser nogle gange melder den fejl på at den ikke er bremset når den er bremset. er der nogle der har en go ide til hvad det kan være ?? den her været på værksted 5 gange det sidste halve år uden det er løst og redningshjælp har opsagt mit abonoment da jeg bruger det for meget. så håber der er en der kendet til løsning

  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.902
    #14   8. dec 2023 #13
    Vil anbefale dig at oprette et nyt forum emne omkring dit problem, det er ikke god etik at oprette et nyt i et eksisterende emne.
    Bortset fra det, vil jeg sige ny kaliber og en kalibrering med tester.


Kommentér på:
Elektrisk håndbremse

Annonce