{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Dan K
Dan K
Tilmeldt:
4. okt 2015
Følger: 15 Emner: 1 Svar: 1

Motor {{forumTopicSubject}}

Har en Mercedes c180 D fra 12 mdr 2014 der vibrere fra motoren når man kører omkring 1500 omdrejninger ligegyldigt hvilket gear. Har fået skiftet svinghjul og kobling og det har ikke hjulpet. Nogle mener det er dyserne, andre partikelfilter og andre at der er fejl på det nye svinghjul. Det sidste jeg har hørt er at det er gasspjældet der er sodet til. Nogle der har haft samme problem eller ved hvilken af tingene jeg skal satse at bruge penge på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor
  • #1   18. nov 2020 Jeg synes du skal satse lidt på en udlæsning af fejl af en der har forstand på det. Dette er IKKE nedladende ment, men da du intet skriver om fejlkoder går jeg ud fra du ikke selv har mulighed for at udlæse fejl.
    Mvh. Gert


  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.296
    #2   18. nov 2020 En ordentlig mekaniker...

  • Dan K
    Dan K Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 15 Emner: 1 Svar: 1
    #3   18. nov 2020 Har udlæst. Osv. også 3 mekaniker. Med 3 forskellige svar.

  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

    Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.296
    #4   18. nov 2020 Præcis.

  • #5   19. nov 2020 3 forskellige mekanikere kan ikke udlæse 3 forskellige fejlkoder, der er kun de fejlkoder i ECUen som elektronikken har konstateret og de fejlkoder kan så fortolkes på forskellige måder, men de har alle fået de samme koder udlæst.
    Kan du fortælle hvilke fejlkoder du fik og ikke hvad mekanikkerne sagde der skulle laves


  • #6   19. nov 2020 En siger det er svinghjul. En siger at den skal renses v indsprøjtning el kaburator. En siger noget andet. Det er jo kun ved lave omdr 1500. Den ryster men i alle gear.

  • #7   19. nov 2020 Dan S eller Dan K ?????

    Læs indlæg #5
    Kan du fortælle hvilke fejlkoder du fik og ikke hvad mekanikkerne sagde der skulle laves

    Fejlkoder, det er det vi skal bruge smiley


  • #8   20. nov 2020 Har du overvejet motorbalance enheden, hvis der er det på din motor

  • #9   20. nov 2020 nu har du fået tjekket dine motor ophæng,og gearkasse ophæng ikke er falden sammen.plus om Hardy Skiverer til kardanen ikke er slidt op. for er de dele dårlig så ryster de biler.

Kommentér på:
Motor

Annonce