{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Casper G
Casper G
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Peugeot 208 spørgsmål - Bremser, lyde og firmware {{forumTopicSubject}}

Jeg skal skifte skiver og klodser foran og når jeg går ind på fx Autodoc findes der 100 forskellige skiver. Hvad er jeres erfaringer med de forskellige mærker og hvordan får jeg valgt de rigtige ?

Den har desuden nogle gummi - vrid - agtige lyde når jeg kører over fx et vejbump. Er det noget ved krænkningsstabilisatoren skal skiftes eller ved fjederbenet , der normalt gør dette ?

Sidst, min er en årgang 2014, nogen ide om den kan opdateres til at kunne køre Apple Carplay ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 208 spørgsmål - Bremser, lyde og firmware
  • #1   9. dec 2020 ATE keramiske klodser kan jeg anbefale, skiver skal bare være coated ellers intet vigtigt, husk at de bag skal være med integreret leje og abs ring smiley

Krængningsstabilasatoren snakker på min, men ofte er det toplejerne på 208'erne

CarPlay kræver en ny HU, men du kan bibeholde din nuværende skærm

Har du Facebook? Der er en rigtig god og stor FB gruppe "Peugeot 208/2008" smiley

• Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #2   9. dec 2020 Start med at kikke på en mere seriøs leverandør, der har bedre styr på hvilken størrelse og type skiver der sidder på din bil , her er Refako nok det bedste sted at søge .

Når du har de rigtige dimensioner kan du være heldig at finde tilsvarende hos AutoDoc, og er du rigtig, rigtig heldig er det også det rigtige du modtager fra dem .

• Casper G
    Casper G Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   9. dec 2020 Tak for svar.

Jeg forsøger mig med Refako først.

Kasper J: Ang den HU du nævner, hvor køber man den ?

• #4   9. dec 2020 Der er en i gruppen der sælger og montere dem, men de kan også købes på dba og eBay osv, men jeg ved ikke om de er kodet eller lignende smiley Min fra 15 havde det som standard men det afhænger vist af udstyrsniveauet på bilen. De skifter fra SMEG som min har til NEC vist nok og de er hurtigere og har Android Auto, men begge fås med CarPlay smiley Afhængigt af prisen så er det måske værd at gå efter de nyere smiley

Kommentér på:
Peugeot 208 spørgsmål - Bremser, lyde og firmware

Annonce