{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Forreste blinklys og tågelygte på VW Polo 6R ? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har fået en skør idé - det er bare sådan noget der sker for mig en gang imellem smiley
Jeg har venstre + højre tågelygter til vores VW Polo 6R hvori der er plads til 2 pærer i hver lygte. Den ene er en tågelygte med H8 pære, og den anden har jeg lavet til en 21W pære med orange glas.
Og det jeg har tænkt mig det er:
At den orange pære skal virke som blinklys men virke således, at pæren blinker modsat den originale blinklygte indbygget i forlygten.
Jeg har forsøgt mig med 2 omskifterrelæer, og kan faktisk også godt få det til at virke. Der er bare det problem at når den originale blinklygte ikke er i dens blinkermode, så kan jeg ikke få den extra blinklygte til at være slukket.
Jeg tror at jeg skal ind til blinkerkontakten for at få fat i den 12V+ der sendes til blinkerrelæet, når blinkerarmen står i den stilling, hvor blinklyset skal blinke.
Det kan også godt være at jeg helt skal opgive min idé for det er jo nok ikke helt efter bogen; men alligevel og såfremt at nogen har et forslag til et forsøg, hører jeg gerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forreste blinklys og tågelygte på VW Polo 6R ?
  • #1   25. dec 2020 Ved hvordan det kan laves MEN du skal ind på blinkkontakten og hente plus og din ekstra lampe skal laves 2 polet - kan du få den til at være det ?

• #2   25. dec 2020 Hej Polobjørn.
    Til at begynde med troede jeg virkelig ikke at det kunne være så vanskeligt at lave min idé - men:
    Jeg kan ikke lave lampen 2-polet, og det der med at hente 12V + ved blinkerkontakten og derfra trække ledning ud i motorrummet - tror jeg har givet dødsstøddet til min idé.
    Så - selv om jeg synes det kunne se sejt ud, så må den extra lampe "nøjes" med at blinke synkront med den oprindelige blinklygte.
    smiley Leif

• #5   29. dec 2020 Hej.
    Hvem mon har skrevet dette:
    Svar på emne | 27. dec
    Forreste blinklys og tågelygte på VW Polo 6R ?
    Kobl stel fra ny lygte til plus på orig...

• #6   29. dec 2020 Du kan lave det sådan at du har pakerings lys i dem og når du blinker blinker den modsat af den originale .strøm fra Pakerings lygterne stel på blinklys så virker det

• #7   29. dec 2020 Har overvejet noget lignende med:
    At lade extralygterne blive ti markeringslys
    ( pærerne er jo Orange ) sammen med positionslyset.
    Volvo jo haft det lavet på den måde i mange år.
    Og dernæst lade det oprindelige blinklys styre hvert sit omskifterrelæ, der forsyner extrablinklygterne.
    Sådan tror jeg det bliver.
    ?? Leif

• #8   30. dec 2020 Du behøver ingen relæ stel tager du på plus blink lygte, den lyser sammen med Poss lygte når den blinker får den plus på begge sider og går ud.strøm plus tager du i poss lygte .skriv hvis du ikke forstår

• #9   30. dec 2020 Det kræver stadig at ekstra lygten er 2 polet og det kan den ikke laves se # 2

• #10   31. dec 2020 Det behøves ikke. Strøm fra poss lygte stel til plus blinklyset når poss lys er tændt får den stel over blinkpære.når du blinker får den plus på begge sider og går ud(altså blinker den modsat) ved ikke om det kan give Can fejl godt nytår til alle

• #11   31. dec 2020 Kræver stadig at ekstra lygten er 2polet fordi ellers er stel det samme på begge lygter ! ! !

• #12   31. dec 2020 Det ene øjeblik får den stel gennem blik pære og lyser som poss lampe.når du bruger blinklys får den plus på begge sider og går ud derved blinker den modsat af blink

• #13   31. dec 2020 Jeg opgiver yderligere forklaringer ????????????

• #15   1. jan 2021 Polobjørn den havde jeg ikke lige set selvfølgelig må de to lygter ikke have fælles stel.

• #17   1. jan 2021 Hej.
    I er bare så goé allesammen, og jeg takker for alle indlæg.
    For at udrydde eventuelle misforståelser, vil jeg blive en glad mand såfremt én af jer ville have ulejligheden med at indtegne nogle ledningsforbindelser på min vedhæftede tegning.
    Dernæst scanne og sende tilbage på denne tråd.
    smiley Leif Bjørn

profilbillede
Kommentér på:
Forreste blinklys og tågelygte på VW Polo 6R ?

Annonce