{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Citroen C5 I årg 2001 /tomgang {{forumTopicSubject}}

Den holder ikke tomgang mere går i nul omdr. og istå.

Er sket efter at testet har været på ikke original, prøvede at slette fejl fra airpolution uden succes.

Hvad gør jeg her. Skal jeg bare nulstille ?

Har tilgang til proff tester syntes bare ikke der står noget omkring tomgang i den, Det er en Gutmann 42SE med sidste nye software!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen C5 I årg 2001 /tomgang
  • #1   15. jan 2021 Jeg havde engang den fejl at bilen ikke ville starte, starteren kørte rundt, men startede ikke, mekanikeren stod ud af bilen, låste dørene, låste dem op igen, og bilen startede efterfølgende i første hug, en anden gang kørte mit vindue ikke helt op, mekanikeren tog en batteripol af i 5 minutter, vinduet kørte perfekt bagefter, måske du kan være heldig med en af mulighederne.
    Jeg havde i øvrigt rigtig mange el fejl på min C5 model 1.


  • #2   15. jan 2021 Tak for svaret.
    Prøver at nulstille computeren i bilen. Testeren der har været brugt (Pc) er nok den der har lavet ravage!


  • #4   15. jan 2021 Det er sjældent en tester laver ravage.
    Det kunne let lyde som en tomgangs regulator. Hvis bilen da kan starte. Hvis ikke så det tænkeligt en knast eller krumtaps sensor eller tændspoler der driller den eller en startspærre.
    Hvis batteriet er under 12v kan dette give problemer på Citroen og Peugeot inde årgange


  • #5   15. jan 2021 Den fandt selv ud af det. Efter natten over virkede alt igen.



Kommentér på:
Citroen C5 I årg 2001 /tomgang

Annonce