2.887 visninger
|
Oprettet:
2.0 tdi start problemer mm. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en a4 b7 med 2.0 tdi.
Den har problemer med at starte når den er kold, det er lidt bedre når den er varm. Derudover så har den problemer når den skal begynde at køre. Hvis man ikke gir meget speeder imens man slipper koblingen, så dør den. Man skal gi meget speeder og file lidt på koblingen, så kan man få den til at køre.
Jeg har prøvet at skifte gløderør, men det hjalp ikke.
Kan det passe der er 2 brændstofpumper? En i tanken og en vakuumpumpe på motoren? Kan det være fordi vakuumpumpen ikke danner tryk nok?
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 2.266
maj 2018
Følger: 15 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 63
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
maj 2018
Følger: 15 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 63
Jeg får tjekket synkroniseringen og tjekker også filteret. Er ikke så kendt på diesel, kun benzin, er der ikke noget med st systemet skal udluftes når man har haft filteret eller andet fra dieselsystemet af?
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 2.266
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 2.266
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 2.266
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
maj 2018
Følger: 15 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 63
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Commonrail
2.0 tdi start problemer mm.