{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Problemer med dørlås passat B6 {{forumTopicSubject}}

Så er den gal igen, jeg har en bagdør som ikke griber fat udefra, når jeg hiver i dørhåndtaget, og børnesikringen er slået til, så den kan selvfølgelig heller ikke åbnes indefra, er der nogen måde hvorpå børnesikringen kan deaktiveres på evt. Elektronisk, da den mekaniske låsemekanisme til deaktivering af børnesikringen ikke kan tilgås.

Passat 2,0 TDI B6 fra 06


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med dørlås passat B6
  • #1   30. jan 2021 Nej ikke muligt !

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #2   30. jan 2021 Nej, der er kun den hårde vej og det er at flå dørbeklædning af eller skære sig vej igennem døren udefra.

  • #3   30. jan 2021 Kablet er sikkert knækket.. jeg har lige bestilt nyt kabel til min A4 b7, det er bare indefra i førersiden.

  • #4   1. feb 2021 Arg morten s, den mest hyppige fejl når en vw ikke vil låse op. Er at dørlåsen er færdig smiley

    Man kan med lidt held nogen gang slå på døren udvendig i området omkring dørhåndtag med hånden (der skal slåes lidt hårdt, dog uden at lave buler), imens man trykker på: lås op, på fjernbetjening. Nogen gang tage det 5 min andre gang 30, og nogen gange slet ikke. Så er der kun at rive og flå dørbeklædningen af smiley


  • #5   2. feb 2021 Ascar, hvis du læser hans indlæg, så skriver han at han ikke kan åbne døren udefra, han skriver ikke noget om at den ikke kan låse op. Så hvis han hiver i dørhåndtaget og den ikke åbner så kan det jo godt være et træk-kabel som er knækket.
    Det kan selvfølgelig også godt være centrallåse mekanismen som er stået af, og så låser den jo ikke døren op. Men nu skriver han jo bare at han ikke kan åbne døren udefra. Jeg har både prøvet at skifte centrallåse mekanismen i passager døren, og jeg har skiftet et kabel til træk håndtaget indvendigt i førersiden..


  • #6   4. feb 2021 Vand i kablet, så det fryser ved minus og kan ikke bevæge sig optimalt, men når det tør, så kan jeg godt bruge døren.

    Og måtte gå ind fra indersiden.


Kommentér på:
Problemer med dørlås passat B6

Annonce