{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor ryger mig golf i kabinen
  • Benjamin C
    Benjamin C Online Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 9 Følgere: 130 Biler: 4 Svar: 1.082
    #1   30. okt 2021 utæt varmelegeme

• #2   30. okt 2021 Når hvor svært er det så og skifte det varmelegeme?

• Benjamin C
    Benjamin C Online Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 9 Følgere: 130 Biler: 4 Svar: 1.082
    #3   30. okt 2021 nogen biler skal hele instrumentbræt ud andre kan man nøjes med den ene side.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   30. okt 2021 Husker at golf 4 er en af de dejlige modeller, hvor alt skal splittes.. Så god arbejdslyst
    Evt søg rundt på nettet, det hedder "Heater core" på engelsk smiley

• #5   30. okt 2021 var igennem det med min gamle golf 4, MEGA bøvlet da hele instrumentbordet skal ud for at du så til sidst kan komme til at tage hele ventillationskassen ud, og derefter skifte det forpulede varmelegdme smiley

• #6   30. okt 2021 Har været inde og søge lidt på det nu og det lyder desvære til det er varmeapparat men det skulle ikke tage mere end en lille dag så det jo bare igang er det et så kendt problem på dem at man skulle være vennelig og lave en guide undervejs eller?

• #7   30. okt 2021 Varme legemet der skal skiftes der er lidt træls men dog muligt at gøre op en dags tid. Kig evt på nogle YouTube video'er og der efter gå i krig. Arbejds metodisk og organiseret. Måtte lave det på en G3 og det var bøvlet at finde alle boltene men der skulle være lettere på en G4

• #8   31. okt 2021 Har været i de og kikke en del og fordelen er jo at meget kan skilles ad og du stadigt kan kære i bilen uden andre problemer end ingen varme men det har man ho ik i forvejen så håber på det bedste

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #9   31. okt 2021 Den tid vi går i møde nu, den er rigtig trist at mangle varmen i smiley
    Havde ikke andet end frosne finger, og tilduggede ruder da jeg kørte i min e34 (Som blev købt uden varmelegme åbenbart) ;D

• #10   21. nov 2021 Fik det lavet tak for alle anbefalinger med YouTube den er faktisk ik så gal og lave med basal viden om biler dog tager det en dags tid men ik vær bange for og kaste dig ud i den (hav dog lige en klog mand på siden hvis det går galt)

Kommentér på:
Hvorfor ryger mig golf i kabinen

Annonce