{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

simon L
simon L
Emner: 2 Svar: 3

Golf 8 gte assistenter ikke tilgængelige {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Golf 8 gte fra 2020, den driller lidt med 2 assistenter, som den nogle gange siger ikke er tilgængelige det er altid de 2 samme og det er altid på samme tidspunkt det er travle assistent og emergency assistent/sos. De kan være tilgængelige og ikke tilgængelige 10 - 20 gange i løbet af en køretur, og så nogle gange har den ikke sagt noget i løbet af 800-900 kilometer er der andre der har oplevet dette?

Kommentarer på:  Golf 8 gte assistenter ikke tilgængelige
  • #1   15. jan Det ikke en fejl men en egenskab, det sker også på de nye poloer
    Softwaren er ikke helt klar siger den lokale værkfører

• #2   15. jan Afsted til VW og forlæg dem problemerne, der er sikkert diverse opdateringer til din bil.
    Softwaren i Golf8, Octavia A8 med flere har været meget problematisk.
    Havde så mange problemer med min tidligere Octavia at det endte med at Skoda fik bilen retur. Havde hundredevis af fejl og farlige situationer.
    Den bremsede og styrtede udenom spøgelser, kunne ikke køre en tur uden biip og båt med fejl. Så fik til sidst efter en kamp en retur aftale.
    På disse biler er der stor forskel på hvad folk oplever, nogle med enkelte fejl, andre med bunker af fejl.

• #4   15. jan Front Assist på min Polo GTI fra 2018 kan også finde på at melde fejl og det samme med den adaptive fartpilot, da VW-logoet i fronten har tendens til at blive beskidt. Det sker også rimelig ofte i snevejr, hvor sneen lægger sig på logoet, og derfor melder den fejl på samtlige systemer, der går gennem radaren bag logoet.

Ift. travel assist så kører det vist via et kamera i forruden, og her har jeg hørt, at man kan opleve problemer med bl.a. regnsensor og travel assist, hvis man har påført en eller anden form for coating på forruden. Jeg ved dog ikke, om der er hold i det.

Det kan selvfølgelig også være noget andet, der er helt galt.

• #5   16. jan Godt man kan finde ud af at køre bil uden alt det fucking mcrap ,hold kæft nogle amatør bilister de systemer skaber

• #6   16. jan Brugbar og virkeligt intelligent kommentar smiley

Kommentér på:
Golf 8 gte assistenter ikke tilgængelige

x