7.277 visninger
|
Oprettet:
Golf 8 gte assistenter ikke tilgængelige {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en Golf 8 gte fra 2020, den driller lidt med 2 assistenter, som den nogle gange siger ikke er tilgængelige det er altid de 2 samme og det er altid på samme tidspunkt det er travle assistent og emergency assistent/sos. De kan være tilgængelige og ikke tilgængelige 10 - 20 gange i løbet af en køretur, og så nogle gange har den ikke sagt noget i løbet af 800-900 kilometer er der andre der har oplevet dette?
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
Softwaren er ikke helt klar siger den lokale værkfører
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 13 Emner: 2 Svar: 3.714
Softwaren i Golf8, Octavia A8 med flere har været meget problematisk.
Havde så mange problemer med min tidligere Octavia at det endte med at Skoda fik bilen retur. Havde hundredevis af fejl og farlige situationer.
Den bremsede og styrtede udenom spøgelser, kunne ikke køre en tur uden biip og båt med fejl. Så fik til sidst efter en kamp en retur aftale.
På disse biler er der stor forskel på hvad folk oplever, nogle med enkelte fejl, andre med bunker af fejl.
mar 2016
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 68
Ift. travel assist så kører det vist via et kamera i forruden, og her har jeg hørt, at man kan opleve problemer med bl.a. regnsensor og travel assist, hvis man har påført en eller anden form for coating på forruden. Jeg ved dog ikke, om der er hold i det.
Det kan selvfølgelig også være noget andet, der er helt galt.
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 18 Svar: 322
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 50 Biler: 13 Emner: 2 Svar: 3.714
nov 2021
Emner: 2 Svar: 4
maj 2010
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har en bil magen til din som jeg oplever samme problemer med. Har du fået løst dine problemer og hvad var løsningen i så fald?
Mvh Jonas
feb 2010
Følger: 1 Svar: 1
dec 2023
Svar: 1
Nu har VW skiftet rattet (!) i bilen og siden har der været ro.
Jeg ved tråden er gammel, men problemet er åbenbart stadig aktuelt.
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 18 Svar: 322
Golf 8 gte assistenter ikke tilgængelige