{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Demobil {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad er folks holdning til at købe en demobil ud fra et mekanisk synspunkt.

Kan man gå ud fra man får en sund bil selv om den har kørt en 5-6000 km ved en forhandler. Eller er risikoen for en bil der er blevet tævet og mishandlet for stor?

God søndag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Demobil
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   12. feb 2023 Ikke større end købe en brugt bil der har kørt tilsvarende. Vil du være helt sikker, så skal du have en helt ny.

• Anders
    Anders Online Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 1.057
    #2   12. feb 2023 kommer an på hvad det er for en bil.

• #3   12. feb 2023 #2 det er en Corolla cross hybrid.

• #4   12. feb 2023 Det er jo ikke helt til at svare på hvad der er hit eller skidt.
    Hvad indebærer demo bil? Er det en Toyota ansat der har kørt i den, eller er det 62 forskellige folk der skulle prøve modellen.
    Købte selv engang en Octavia som demo, den havde nogle mindre kilometer på klokken.
    Her var det en af deres sælgere der havde kørt i den.
    Besparelsen kontra en ny var her ret betydelig.
    Desværre modtog jeg så blot en bil hvor klargøring bestod af en taxa vask i en vaskehal.
    Var ikke just som en ny bil, men sparede da små 40.000 kr.

• #5   12. feb 2023 #4 sælgeren snakkede om at han havde kørt ca 4000 af km selv.

• #6   12. feb 2023 Altså der er da ingen der gider kører en Corolla Cross hårdt... Desuden er alderen på folk der prøvekører Toyotaer formentlig rimeligt høj så jeg ville ikke være nervøs

• Anders
    Anders Online Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 1.057
    #7   12. feb 2023 Ville heller ikke være nervøs for at købe den. Bare tjek den igennem for skrammer ude og indvendigt.

• #9   12. feb 2023 Punkt 1 - Ville ikke være nervøs ved at købe en demobil

Punkt 2 - Hvad sparer du ifh ny bil

Punkt 3 - Hvad er leveringstiden på en ny

Jeg aner ikke om der er noget mht forsikring mener at der en gang var et eller andet man skulle være opmærksom på omkring at man ikke var første ejer af bilen

Men jeg ville ikke selv være nervøs
    Tæsk eller ej der er garanti på bilen

• #10   12. feb 2023 Hvordan tæver og mishandler man en bil ? Hvordan giver man den mere gas end den kan holde til ? smiley

Som #9 skriver, vær opmærksom på om forsikringen betragter et Demo-køb som en ny eller brugt bil. HVIS man er uheldig at totalskade bilen, vil det være rart at få dækket sig ind til at kunne købe en ny bil, det er jo ikke sikkert at du kan skaffe samme bil igen som Demo, med samme udstyr og farve. OSV.

• #11   14. feb 2023 10# mener at hvis bilen har rundet et hvis antal kilometer, så må den ikke sælges som en demo, men derimod som en brugtvogn, det var hvertfald hvad jeg fik fortalt af et familiemedlem som er bilsælger, om det holder stik ved jeg dog ikke smiley

Men ville ikke have nogle bekymringer om at købe en demo

• #12   15. feb 2023 Hej. Hvis en bil ikke kan klar at få lidt høvl på de få km så find en anden mærke. Jeg ville ikke være nervøs. Der er nok os en god afslag i prisen tænker jeg

Hilsen Claus

Kommentér på:
Demobil

Annonce