{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW x-drive
  • #1   7. apr 2023 Jeg er ret imponeret over xDrive. Jeg har efterhånden kørt flere af BMW's modeller med og uden xDrive, og i de fleste biler ville jeg foretrække at have det.

    Jeg prøvede for vel 3 år siden BMW 540i med og uden lige efter hinanden, på en autocross bane, og jeg var markant hurtigere med xDrive.

    Jeg har kun prøvet at køre med xDrive på tør asfalt, men vil gå ud fra at det efterhånden er på niveau med Audi's Quattro på våde/glatte veje.

    De eneste BMW modeller jeg ikke ville vælge med xDrive er M bilerne.


  • #2   8. apr 2023 Carsten har taget for - så jeg tager imod.

    Næsten alt mekanisk arbejde er langt dyrere end ikke x-drive. Værd at tænke over hvis man kigger på modeller med en del KM bag sig.


  • #3   9. apr 2023 Thomas, der er netop der mine bekymringer er. Bilen jeg har kigget på er en 525 d x-drive. Med 270.000 km på klokken. Så er lidt betænkelig.

  • #4   11. apr 2023 Min nabo havde en 535i xdrive fra 11. Han brugte 100.000 på 4 år. Udelukkende fejl og rep på xdrive. Så personligt turde jeg ikke gifte mig med sådan een. smiley

  • #5   11. apr 2023 Jeg havde også sagt nej tak til de KM - dog dermed ikke sagt at en der havde kørt det halve ville være billigere at vedligeholde smiley

    Men alt bliver bare dyrere, både fordi der er flere dele der kan gå i stykker, men også fordi mere skal skilles ad hver gang noget skal lave alt efter defekt.


  • #6   11. apr 2023 Nu sagde det oprindelige spørgsmål jo ikke noget om alder og km-tal smiley

    Jeg havde også en fejl med Quattro systemet på min Audi, og det kostede over 100.000 kr at få lavet - men det blev lavet på garantien.

    Snakker vi nye biler med garanti, og evt. udvidet garanti, ville jeg være tilbøjelig til at vælge xDrive til. Er det en ældre bil uden garanti ville jeg nok vælge det fra.

    Sådan helt generelt bør man have penge i overskud til store regninger når man køber en billig luksusbil. De koster bare mere at få lavet når der skal laves noget.


Kommentér på:
BMW x-drive

Annonce