{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.797 visninger | Oprettet:

emil F
emil F
Tilmeldt:
26. aug 2012
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23

Bmw x-drive {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg går og kigger på ny bil og er blevet forelsket i en bmw f11 årgang 2012 en 530d xdrive

Nu kommer spørgsmålet jeg har læst frem og tilbage at der er lidt for og imod x drive hvad tænker folk herinde om x drive er det godt eller skidt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw x-drive
  • #1   20. okt 2019 Hvis du er til BMW så er det jo det der er tilgængeligt hvis du gerne vil have 4 hjulstræk

  • fj
    fj Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 52
    #2   20. okt 2019 Du vil nok se dem som har x-drive siger det er godt og dem uden(inkl. mig selv) at det ikke er nødvendig.

    Fordeler gearkassen har det med at gå i stykker hvis det sker er det 30-40000,-
    du skal også være meget omhyggelig med dæk størrelser og at alle dæk skiftes samtidige ved x-drive.

    Har den holding at hvis ikke du har behov for x-drive så er det endnu et system der kan gå i stykker.

    En rigtig BMW trækker vel på bagakselen smiley


  • emil F
    emil F Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23
    #5   20. okt 2019 Tak for svar smiley

  • #6   20. okt 2019 Når det spiller 100% så virker det bare.
    Min svoger køre i en 535 msport fra 17og for satan den står fast vejen.
    Dog har han fortalt en af hans gode venner havde fået en ordenlig regning på hans x5 med xdrive så det skal sku nok være passet til punkt og prikke med service, hvis man tænker at købe en brugt bil med det system.


  • #7   20. okt 2019 Man kan altså konkluder at BMW er bedst med træk på baghjulene, så skal du have 4WD så er det måske Audi med Quattro du skal kikke efter, her i familien har vi haft en hel del Audier og der har aldrig været problemer med quattro systemet hos nogen af dem, desuden er det også bedre end Xdrive systemet i den virkelige verden.

  • #8   20. okt 2019 Jeg synes at xDrive fungerer super godt i de nye BMW, jeg har kørt BMW 540i og M340i på bane med xDrive, og var virkelig imponeret. Jeg har også kørt M5 Competition med xDrive. Jeg synes at de er ved at nå Audi's Quattro niveau.

    I de ældre biler var xDrive dog mindre sportsligt, og mere lavet til at give bedre vejgreb på forskelligt underlag. Jeg har ikke prøvet en 2012 med xDrive, men det fungerer super godt i de nye. Tag en prøvetur hvor du presser bilen, og mærk om du synes om måden det fungerer på.

    Jeg ville nok ikke købe en ny BMW i dag uden xDrive.

    Alle AWD systemer kan gå i stykker, jeg havde et problem med min Audi, og det var en reparation til knap 100.000 kr. - heldigvis blev det dækket på garantien.


  • emil F
    emil F Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23
    #9   20. okt 2019 Tak for svar allesammen jeg er rigtig lun på den 530d xdrive men jeg er stadig lidt bekymret efter tråden her mht holdbarheden på fordeler gearkassen

  • #10   20. okt 2019 Jeg har kørt 540i med og uden xDrive lige efter hinanden på en autocross bane, og forskellen var virkelig stor. Jeg er fan af xDrive.

  • emil F
    emil F Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23
    #11   20. okt 2019 Tak for svar

Kommentér på:
Bmw x-drive

Annonce