{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.178 visninger | Oprettet:

Pris for pladearbejde. {{forumTopicSubject}}

Halløjsa...

Er der nogen der ved hvad det koster af få skiftet skærmkanter og yderpaneler? Jeg skal forbi en pladesmed imorgen som giver et tilbud, så er det jo meget rart at vide hvad andre har givet for noget tilsvarende smiley

Det er en mondeo stationcar hvis det har noget betydning...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris for pladearbejde.
  • #1   1. maj 2007 2800 uden materialer

• #2   1. maj 2007 2500 lyder alt for billigt? Jeg tager 2500 sort for sætte nye paneler i

• #3   1. maj 2007 Det er et forkert sted at spørge om priser på reperationer herinde, for folk har ikke en skid kendskab til hvad de snakker om, og regner med de får det hele til den halve pris. De er amatører! Den eneste rigtige måde du sikrer dig du får den rigtige pris er at få tilbud andre steder, og sammenligne dem.

• #4   1. maj 2007 Hmm, det er sgu svært at danne sig et overblik over hvad det rent faktisk koster...

En pladesmed har givet et tilbud på 8-10.000 SORT for at få det lavet. Er det ikke noget pebret? Det skal jo laves ordenligt, men synes alligevel det er en rimelig hamper pris...

Slet ingen der selv har prøvet at få det lavet, som kan huske hvad det har kostet?

• #5   18. okt 2007 er det i begge sider?

Jeg vil mene at jeg kan skifte dem, hvis det er begge sider, og du selv stiller med de nye pladedele, for omkring 6000,-

Men så skal det jo males og det kan jeg ikke hjælpe dig med

• #6   18. okt 2007 du kan skrive en PB hvis det har interesse, jeg kommer fra Thisted egnen

Kommentér på:
Pris for pladearbejde.

Annonce