{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Svend K
Svend K
Emner: 1 Svar: 3

Suzuki wagon r {{forumTopicSubject}}

Har overtaget en Suzuki wagon r ,som skal videre men har problemer med elruder, de vil kun åbne lejlighedsvis, det mærkelige er at motorerne til dem får strøm, de reagerer når man trykker på knapperne men ruderne kører ikke, det er ligesom ruderne ruderne sidder fast, det gør de bare ikke, når de kører, kører de fint ( ikke trægt) , har prøvet at skifte master kontakten, har ikke hjulpet, der kommer jo også strøm til motorerne ved ruderne,har smurt det hele så godt jeg kunne,det drejer sig om begge sider, håber på gode råd, det er kommet efter den har stået stille et par Mdr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardin skinner 750 kr.
  • Install a ceiling lamp 600 kr.
  • Udskiftning af afløb under vask 500 kr.
  • Opsætning af 2 lamper 500 kr.
  • afmontering af opvaskemaskine og flytning 1.500 kr.
  • Opvaskemaskine 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki wagon r
  • #1   20. jan Tjek lige at du kan trække ampere på de ledninger.
    Det gør du nemmest ved at sætte en forlygte pære eller lign imellem ledningerne.
    Voltmeter fortæller volt, men er en af ledningerne flosset og der kun strå tilbage i ledningen kan du ikke trække ampere med dem.
    Du skal blot se pæren lyse op, bare et sekund eller to.

• Svend K
    Svend K Tilmeldt:
    jan 2025

#2   20. jan Tak, det vil jeg prøve.

• Svend K
    Svend K Tilmeldt:
    jan 2025

#3   20. jan Det kan jo næsten kun være den strømførende ledning fra sikringsboksen til master kontakten, da det er begge døre, kan vel prøve at sætte en ekstra ledning imellem med et par strømtyve, hvis den originale skulle være skadet i gennemføringen i døren.

• Eddie F
    Eddie F Tilmeldt:
    apr 2023

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 95
    #4   20. jan strømtyve e en hel sikker måde at få dårlige forbindelser

• #5   21. jan #4 ganske rigtigt. men kan bruges og så lave det ordentligt efterfølgende hvis problemet er løst.

• Svend K
    Svend K Tilmeldt:
    jan 2025

#6   21. jan Det var også ment som en prøve, inden man begynder at klippe i noget, hvis det er den som er i stykker skal der selvfølgelig trækkes en ny ledning smiley vil jeg prøve imorgen, opdatering følger, foreløbig tak

• #7   21. jan https://youtu.be/OeehjisAVv8

Dette kunne være noget for dig, han er et geni til at fejlsøge.

• #8   21. jan Helt enig med Torpedo. Diagnose Dan er virkelig god til at forklare processen, det er fra ham jeg lærte at volt ikke altid = god forbindelse, så er ting stadig underlige så tjekker man med pære eller lign smiley

Kommentér på:
Suzuki wagon r

Annonce