{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

Bosch skruemaskine og batteri {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen er nogle her der kan svar mig på dette spørgsmål.

Jeg har besluttet mig for at købe mig en Bosch skruemaskine Bosch Bore/Skruemaskine Gsr 18V-150c. Alle de steder jeg har kigge kan man kun få den i en pakke løsning med et 8 ahm batteri men har tænkt på at skifte batterier ud med et på 18V 12 eller 15 ahm. Men vil gerne lige hvide hvad der sker hvis jeg gør det.

Håber at nogle kan give mig et konkret svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe, spejl+hylde, lamelgardin/rullegardin samt knagerække og toiletskab. 500 kr.
  • Nedrivning vægge + spartling 9.300 kr.
  • Opsætning af lamper og spejl 1.200 kr.
  • Montering/ophængning af småting 2.500 kr.
  • Udflytnings Rengøring 1.900 kr.
  • Tætne/isolere hoveddør 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bosch skruemaskine og batteri
  • #1   8. jan Den kan køre væsentligt længere, men er det nødvendigt ?
    Mine "store" batterier er 4-5 amp. , det går da majet godt..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.623
    #2   8. jan Hvad vil du med så store og tunge batterier på en skrue maskine?
    Personligt kørte jeg hellere med 2x5ah på skift end et stort 10ah

Vægten er nok den største grund til at jeg ikke ville overveje på en skruemaskine, maskinen vil virke som den skal med 2ah eller 15ah batteri

• #3   9. jan Min skruemaskine har et 2,5Ah batteri, det andet bliver man træt i armen af at holde, så hellere skifte batteri, men det er kun hver uge jeg skal, og den bliver brugt flittigt trods alt.
    Maskinen kan fint bruges med ProCORE18V 12,0AH batteri

https://www.bosch-professional.com/dk/da/procore18vplus/

• #4   9. jan Parkside slag/skruemaskine fra 500 kr fra lidl med 4ah batteri. Den har gjort arbejdet godt i 5 år nu og virker stadig smiley nyt batteri koster 250 kr hvis man har brug for et ekstra

• Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

Følgere: 1 Svar: 123
    #5   9. jan Er du _helt sikker på Bosch-maskinen er kompatibel med både 8Ah og 12Ah batteripakkerne - at der ikke er 'HW-kodning' i batterierne?

Jeg er enig med indlæg fra andre: 12Ah batteriet er fysisk større, +50% - fra 2 til 3 parallelle celler. Det bliver stort, tungt og svære at komme til.

I_ipek:
    Du kan ikke sammenligne din Parkside med Bosch! det er legetøj mod en professionel maskiner. Planetgearkassen i din Parkside er plastik, Bosch'ens er konstrueret i stål

• #6   9. jan Klavs - er det ikke ligegyldigt hvad den er lavet af hvis den fungerer upåklageligt?

• #7   9. jan Er ligeglad med hvad den er lavet af.. Eneste jeg ved er den er virkelig stærk. Og siden de altid giver 3 års garanti på deres maskiner og batterier så stoler man også på det virker.

Kommentér på:
Bosch skruemaskine og batteri

Annonce