{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Ezra A
Ezra A
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1

Tesla luftundervogn {{forumTopicSubject}}

Davs.
Har sku solgt sjælen og står overfor en gammel tesla model s fra 2015

Den har smidt sig på maven, melder ingen fejl, dog står den inde i skærmen til den er i "Høj" positon, men det er den absolut ikke. du kan ændre den til middel, og lav, men der sker sjovt nok ikke noget, den står bare og tænker.
Og ja. det er hele vejen rundt den har lagt sig ned. - og kan umiddelbart ikke høre kompressoren køre.

en tesla makker som har stået overfor dette?
Har du ikke gode indspark, eller har du ikke rodet med de her biler før så behøver du ikke at melde ind - Nej jeg kan ikke sætte tester på smiley

har rodet en del i deres undervogn, p-bremser og værk, men første gang med deres luftundervogn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerning af eufeu 2.000 kr.
  • Opmåling af hus til bbr 2.500 kr.
  • Vores toilet lukker ikke vand ind i tank 700 kr.
  • Rengøring som sidst med ekstra fokus på glaslamper 1.200 kr.
  • Hænge hylder på på badeværelse 1.600 kr.
  • Bremsetjek på bil - udekørende mekaniker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tesla luftundervogn
  • Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

Følgere: 1 Svar: 133
    #1   29. jan Heller ingen parktisk med sådan en vogn her, men..

.. der er rigtig mange hits derude på 'Model S air suspension reset' Et eller andet sted i en menu på vognens Ipad, skulle du have mulighed for at lave en total reset af luftundervognen...

• #2   29. jan Ved luft undervogn generelt
    Kan det også være en niveau sensor der er defekt eller ude af tur, så systemet skal nulstilles.

Men som en anden skrev, så kan man sikkert gøre det via skærmen i en tesla

• Ezra A
    Ezra A Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   29. jan Orh, ja, det var selvfølgelig et godt bud med nulstilling af undervognen, det må jeg lige prøve og lege med

• #4   i dag kl. 01:17 Bilen skal informeres når man løfter den, gør man ikke det mistænker jeg at reset kan blive nødvendig.
    Pumpen er meget stille. Jeg er ret sikker på at der findes fejl søgningsvideoer på tesla model air suspension. Ellers har diagnose dan fejlsøgt på ikke tesla luftundervogn, giver gode hints til hvordan man fejlsøger sådan en tingest.
    Positiv ting er at fjederben er til at betale for brugt. Ny.... avsen...
    Pumpen tror jeg er nogenlunde samme billede.
    Jeg kom i tanke om at der er service manualer:
    https://service.tesla.com/docs/ModelS/ServiceManual/Palladium/en-us/GUID-8137CB16-F525-4AF6-84FE-EEE186D19D2E.html
    Det er en 2021+ beskrivelse, så du må lige jagte en 2015 udgaven, men den er der.
    De skal bruge VIN når det er, den kan du finde i Tesla Appen nede i bunden et eller andet sted.
    Der er tekniske beskrivelser tilgængelig til stort set alle dele på bilen. De er meget åbne på det punkt.
    Service mode er der et trick til, husker det ikke lige i hovedet, men det er ret lige til.
    Det findes et kit til at sænke dem når de har luftundervogn. der kan bilen komme meget meget langt ned. Det er reelt set bare en lille arm de har gjort justerbar. Koster ikke meget hvis du vil lege med det når du har fået tryk på undervognen igen

Kommentér på:
Tesla luftundervogn

Annonce