Utæt dør - PASSAT {{forumTopicSubject}}
Hej Alle..
Jeg har fået problemer med min passat - en passat TDi stc fra 1994 - ikke den på min profil da jeg har købt ny og ikke har fået den oprettet endnu..
Det drejer sig om bagdørene... de var lidt mune i bunden så jeg lod den slibe ned og sendt til maler... dog er problemet nu, at de er blevet utætte... jeg ved selvfølgelig ikke om de har været det før, men utætte er de i hvert tilfælde nu... listen ser fin ud... ingen skader.. igen rævner eller huller... blød og god....
Dog er det som om gummilisten på selve dørene op mod taget ikke slutter helt tæt.. som om der mangler en 5 mm i at de er helt oppe over... Det er i hvert tilfælde der, vandet kommer ind..
Jeg vil mene, de har afmonteret bagdørene, da maleren ikke havde samlet vaccumslangerne til c-låsten ordenligt.. så derfor er mit spørgsmål....
Kan der være sket noget under monteringen af dørene, som gør at de ikke sidder så højt som de gjorde før??
Der er ingen problemer i at lukke dørene og de går ikke i mod nogen steder...
En HØJ til alle gode svar fra Egernet :o))
dec 2002
Følger: 28 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 91 Svar: 5.892
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 7 Svar: 1.304
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
De skal slutte helt tæt hele vejen rundt (især for neden), for ellers løber vandet ned langs bunden og ind i bilen.
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Hvis plastikken ikke lukker tæt til døren, kan vandet løbe ned ad plastikken og FORBI drænhullerne og ind ved siden af beklædningen.
maj 2006
Følger: 41 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 725
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.306
Utæt dør - PASSAT