{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spild af penge??
  • #1   17. aug 2007 Vil også selv sige det spild af penge..

Man kan sku ikke lave et stof som ordner cylinderer, stempler, ringe, lejer, synkromesher osv..

Fatter bare ikke at det kan være lovligt overhoved at sælge sådan noget.. Men de kloge narre jo altid de mindre kloge..

• #2   17. aug 2007 hvordan får man slidt materiale til at komme igen?

• #3   17. aug 2007 Fåret aka

Du har måske roddet meget med sådan nogen til sætningsstoffer??

For ved at vmax lavede en test på et tidspunkt med nogen additiver. Men enhver kan jo til sætte et friktions additiv til en gear kasse eller lign..

Syntes bare det utroligt at når vi lever år 2007 at man stadig kan svindle folk med sådan noget..

• #4   17. aug 2007 Ja det selvfølgelig helt rigtigt..

• #5   17. aug 2007 jeg har haft brugt noget abcon i en 300.000km daihatsu motor.

først noget rensende i olien.. derefter olieskift med noget teflon-lignende der sætter sig på cylindervæggene.

bilen startede meget bedre uden at "slå" igang.. ingen umiddelbar ekstra ydelse, men den har jo også gået en pæn sjat. brugte også lidt mindre olie.

jeg har tænkt på en gang af det der IP.. ( instant boost ) som du sprøjter direkte i indsugningen.. lidt ligesom tricket med en danskvand ( det kender gamle mekanikere )

• Jesper  A
    Jesper A Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   20. aug 2007 Der er tilsyneladende ingen ende på selvbestaltet logik. Umiddelbart er jeres slutninger jo meget indlysende, at hvis det var så godt osv... så brugte alle det. Men man kan jo også prøve at vende tingene på hovedet - er olieselskaberne interesseret i at sænke olieforbrug og dermed deres egen indtjening. Er bilproducenterne interesseret i at reducerer sliddet i en motor og dermed gå glip af væsentligt reservedelssalg. Jeg ved det ikke, men jeg ved at har du mange penge kan du nedkæmpe mange gode ideer og opfindelser, hvis de går imod den udvikling som man hidtil er gået efter.
    Og alle de som har gode erfaringer - det er naturligvis blot et tilfælde.

Men jeg er enig i, at det er et områder der er svært at kontrollere, så der er sikkert mange platugler.

Men for at tage ABCON fra Lindemann, så er det testet i bla. VMAX med en ikke ubetydelig effektforøgelse på 2 af de 3 testede biler. Den 3 var en gammel slidt BMW, hvor tolerancerne måske var større end godt var, så produktet kunne få fuld effekt - jeg ved det ikke.

Jeg har lært at bruge det gennem Daimlerchrysler, som anvender teflon produkter fra ABCON til nye manueller gearkasser til Voyagerne, som var lidt hårde i skiftet.
    Tror du at de ville oprette det som originalt reservedelsnummer og påfylde det kundernes biler, hvis der var farer for skader eller det ikke virkede?

Så må vi ikke godt blive fri for kværulanter, der alligevel ingen erfaringer eller kendskab har.

Kommentér på:
Spild af penge??

Annonce