904 visninger
|
Oprettet:
Spild af penge?? {{forumTopicSubject}}
Faldt lige over den her hjemmeside..
http://www.rvs-tec.dk/default.asp
At renoverer motor, gearkasse eller servo under drift..
Syntes personligt sådan noget er svindel og humbug.
Men giv jeres mening og evt erfaringer med lign. produkter..
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Man kan sku ikke lave et stof som ordner cylinderer, stempler, ringe, lejer, synkromesher osv..
Fatter bare ikke at det kan være lovligt overhoved at sælge sådan noget.. Men de kloge narre jo altid de mindre kloge..
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 2.918
feb 2007
Du har måske roddet meget med sådan nogen til sætningsstoffer??
For ved at vmax lavede en test på et tidspunkt med nogen additiver. Men enhver kan jo til sætte et friktions additiv til en gear kasse eller lign..
Syntes bare det utroligt at når vi lever år 2007 at man stadig kan svindle folk med sådan noget..
feb 2007
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
først noget rensende i olien.. derefter olieskift med noget teflon-lignende der sætter sig på cylindervæggene.
bilen startede meget bedre uden at "slå" igang.. ingen umiddelbar ekstra ydelse, men den har jo også gået en pæn sjat. brugte også lidt mindre olie.
jeg har tænkt på en gang af det der IP.. ( instant boost ) som du sprøjter direkte i indsugningen.. lidt ligesom tricket med en danskvand ( det kender gamle mekanikere )
jan 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Og alle de som har gode erfaringer - det er naturligvis blot et tilfælde.
Men jeg er enig i, at det er et områder der er svært at kontrollere, så der er sikkert mange platugler.
Men for at tage ABCON fra Lindemann, så er det testet i bla. VMAX med en ikke ubetydelig effektforøgelse på 2 af de 3 testede biler. Den 3 var en gammel slidt BMW, hvor tolerancerne måske var større end godt var, så produktet kunne få fuld effekt - jeg ved det ikke.
Jeg har lært at bruge det gennem Daimlerchrysler, som anvender teflon produkter fra ABCON til nye manueller gearkasser til Voyagerne, som var lidt hårde i skiftet.
Tror du at de ville oprette det som originalt reservedelsnummer og påfylde det kundernes biler, hvis der var farer for skader eller det ikke virkede?
Så må vi ikke godt blive fri for kværulanter, der alligevel ingen erfaringer eller kendskab har.
Spild af penge??