{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Relæ klikker og diode i døren blinker! {{forumTopicSubject}}

Har lige sat et fjernbetjent modul til mit originale centrallås, det tog selvfølgelig noget tid og måtte sprænge en masse sikringer osv da jeg målte mig frem!
Men fik målt mig frem til de rigitge ledninger til sidst så nu virker fjernbetjeningen! Men nu er der kommet et andet problem, der er sådan en gråt relæ der klikker konstant når jeg åbner en dør i bilen, hvis jeg lukker den igen, stopper det, men hvis jeg lader døren stå åben og så starter bilen så går der lige et par sekunder så holder det op med at klikke.. det underlige er at når det klikker så den diode der sidder i døren den blinker med i takt rigtig hurtigt, det klikker i uendelighed! Og mit bagagerum kan heller ikk åbne nu, ved ikk om det relæ har noget med det at gøre, men jeg har elektronisk knap omme på klappen, men den dur ikk mere.. det må jo have noget at sige, og centrallåsen og det hele virker selvom jeg har pillet relæet ud!? :-S Er helt på dybt vand.. VIl gerne af med det klikken smiley

Relæet står der "79" på ved ikk om det har noget at sige?! og min bil er en bora fra 99..

Ved ikk om der er mere i skal vide ang det relæ for at have et mulig svar..?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Relæ klikker og diode i døren blinker!
  • #1   7. sep 2007 Det er ikk det.. For havde pillet hele dørsiden af der sidder dioden jo i..... smiley

Er det det eneste i har... Suk...

• #2   7. sep 2007 Er det et uoriginalt remote-modul ? Jeg går udfra det er din Bora

Man kan få et sæt ved VW hvor man bare skal tage et stik ud og sætte en boks imellem ... Det gjorde jeg til den Polo jeg havde (har faktisk stadig modulet).

Det kan også være hvis det er uoriginalt at der er en eller anden sensor eller noget der ikke bliver slået fra ...

Hvis du har målt i døren burde der være en ledning til at låse og en til at låse op ... er der andre end de 2 samt stel og plus der er monteret?

Det er ikke nemt at se det ... men prøv at gennemgå dine ledninger igen ... du kan også få et diagram hos VW ...

• #3   8. sep 2007 Brian D Ja det er et uoriginalt modul, men det er vel lige meget, for der skal jo bare sættes 2 ledninger på styreledningerne i døren og så og så plus og minus på, og så selvfølgelig 2 ledninger til at sende signalet om det er plus eller minus styret..

Men én ting der undrede mig, hva at der i de 2 styreledninger fra døren var konstant 11,5 volt i ca og når jeg så låste og låste op steg de volt selvfølgelig, men skulle mene styreledninger skulle der ikk være konstant strøm i?!?

• #4   8. sep 2007 der kan godt være konstant strøm i styreledninger ... det kan være så der er konstant strøm på den ene når de er lås og omvendt når de er låst op ... men ikke konstant i begge samtidig ... så har du en fejl i det ...

Kommentér på:
Relæ klikker og diode i døren blinker!

Annonce