{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

peter k
peter k
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 45

sær kobling {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Renault laguna fra 95.
Når den er varm bøvler den til tider med 1,2 og 3 gear. Og mest ved bykørsel. Den kan ikke komme i gear. Og står den i feks 1 gear og jeg så kobler ud er det som om den stadig tager lidt fat med koblingen. Altså som om den ikke rigtigt vil koble ud. Stopper jeg og slukker motoren og starter igen så er der ikke noget.
Bilen går fint i gear når den er slukket. Og den filer ikke altså virker ikke som om koblingen er slidt.
Snakkede med en idag som siger måske et nyt kabel og nyt olie på. Er der nogle andre forslag til det herinde evt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sær kobling
  • #1   17. sep 2007 lyder som om at et par tænder i gearkassen er knækket.. smiley

• Esben K
    Esben K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 10
    #2   18. sep 2007 Det kan også være dålige synkromesser i gerkassen hvis de ikke kan udligne omdrejningerne. og måske være derfor at den går fint i gear når den er slukket. så hvis du prøver at lave nogle morfar gearskift hvor den får lov til at tabe mange omdrejniger om det så bliver bedre. nogle gange bliver det bedre hvis man skifter olie på gearkassen

Kommentér på:
sær kobling

Annonce