{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.680 visninger | Oprettet:

Audi A4 1,8 T Motor problemer {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen og glædlig jul..

mit ene stempel er gået sig en tur på min audi. Mekanikeren mener det vil koste omkring 25 Kg at få den lavet alt efter hvad der ellers er sket..

Den mangler Komp på det ene stempel.
og han har haft en tryg måler på og en lille kikkert nede i og kigge.

Er der nogle der ved hvad sådan noget koster at lave eller kender en meget billig mekaniker. eller om det er nemmer at smide en ombytter motor i.

skal lige sige at den motor jeg har i ny har kørt 125.000
fik den skiftet for ca 6 mrd siden. den anden havde gået 255.000 hvor pleje stangen gik..

Håber da der er nogle flinke mennesker der kan komme med råd

PS der er kasco på bilen.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A4 1,8 T Motor problemer
  • #1   11. dec 2007 Kasko dækker ikke mekaniske fejl... desværre... men prøv at forhør på ombytning af motor i Tüskland....

• #2   11. dec 2007 gud hvor er det dumt at skrive sådan noget sådan et sted som her....

• #3   11. dec 2007 tjaaaaaaa... hvis du vil ud i forsikringssvi, er det for egen regning... tror det bliver svært at finde noget der gør det dækningsberettiget... skulle da lige være, hvis du fingere et tyveri af bilen og lader skaden ske når tyvene har den i deres varetægt... dog er problemet, at du 1. har haft den tilset af mekaniker inden 2. har skrevet dette indlæg.

Tror nok du gør bedst i at bide det sure æble og betale prisen for endten ny motor eller renovation

• #4   11. dec 2007 ... men.. prøv at få en pris i Tüskland.. der er både moms og arbejdsløn billigere.

• #5   11. dec 2007 Kan ikke rigtigt se hvorfor det skulle være nødvendigt at gøre sådan noget med en fin bil.. Hvorfor køber du ikke bare 4 stk smedede stempler til din vogn? Og så ud til en billiig mekaniker og få dem skiftet.. (det kommer selvfølgelig an på om cylindervæggen er beskadiget)..

• #6   11. dec 2007 Hvis du køre med 70km/t ind i et træ. Så er du højst sandsynlig død bagefter.

Bare 30-40 km/t ind i noget dødt materiale der står stille, total skader en bil, og Du får blå mærker efter sele, og sådan.. !!

Og som de andre siger La da være. med det svindel

• #7   11. dec 2007 Skrev bare om det var en mulighed ikke fordi jeg ville gøre det.. det er min elskede audi..

vil selvf heller have den lavet..

• #8   11. dec 2007 hehehehe.. en så fin audi kan man sq også kun være glad for :o))

RIGTIG FIN VOGN :o))

• #9   11. dec 2007 Daniel B

hvad ham mekanikeren snakkede om.. så have han kigget ned i den med et camara.

og han siger den er 100% utæt og skal have nyt stempel.. ved ikke om der er andet. det håber jeg da ikke.
    men nu tager jeg den lieg ened til en ven´s onkel så får han lov at kigge på de og komme med en pris. og er det for dyrt. så kontakter jeg en i Túskland. eller polen.
    hvis det kan betale sig.

Tommy M

Ja man kan være uheldig men det er jeg ikke. ? smiley

Bo Allan J

har taget en mazda fra 87 med 80 kmt ind i siden på en Bmw.. og den bimmer var godt krøllet og mazden den stod med en lille skade foran. smiley heldig mig.

• #10   11. dec 2007 jeg har en motor blok der er boret op til 82,5 nye smidet stempler og en og plejstænger det er en komplet blok du kan ringe til mig på 24495875 med venlig hilsen rasmus
    ps den kan holde til 400 plus heste

• #11   11. dec 2007 da SQUIRREL _

Ja den er os dejlig og det hele.. men siden jeg har fået den har jeg kun haft problemer med den.
    men nu bliver den lavet istand så alt virker som den skal alle små fejl bliver rettet op og så bliver den byettet til en anden bil uden turbo. og mere Benzin vendlig. smiley

• #12   11. dec 2007 Rasmus J

Er den komplet lige til at smide i.. og hva koster den. ?

• #13   11. dec 2007 ... køb da hellere en passat som min den sorte.. den er baaaaaaaaaaaaaaare behagelig at køre i... ingen audi (desværre) men tæt på... den perfekte rejsevogn, hehe.. ellers er der jo altid en nyere A3.. den er også behagelig :o))

• #14   14. dec 2007 kun blok og bundkar, stempler, pjelstænger og krumtap. Altså en komplet bund for 18 kg.

Kommentér på:
Audi A4 1,8 T Motor problemer

Annonce