{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Generator skift..? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal skifte min generator, den sedder med 2 boldte også en stel ledning og en plus ledning, også bliver den så trukket af en rem. vil hører om den rem skal sedde på en spejiel måde eller samme sted ligesom en tandrem eller om det er lige meget bare den sedder som den anden gjorde..? Evt. andre gore råd når man skal skifte sådan en..?

link til billede af min generator er her:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1612959211&n=360885353&pn=-2095861223

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Generator skift..?
  • #1   13. jan 2008 remen skal bare klaskes på igen. med den rigtige side nedaf selvf.

bare husk den skal ikke strammes 110% op, den skal lige kunne give sig en smulle, ca. en tommelfinger tykkelse.

intet problem.

to 15 min. at skifte på min, og har nada forstand på biler he he

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #2   13. jan 2008 Den skal selvfølgelig sidde tilpas stramt osv når du spænder generatoren op.

Du kan bruge et dækjern eller sådan til lige at skubbe den det sidste stykke ud hvis det er.

På arbejdet siger vi normalt at remmen skal kunne dreje en 1/4 rundt om sig selv når den er spændt rigtigt.

• #3   13. jan 2008 Malander: hvordan strammer du op den er vil stram nok hvis du tager generator af og sætter en ny på..? den kan vil kun sedde i de 2 skrue huller den gamle sedder i nu..?

• #4   13. jan 2008 nu ved jeg ikke præcis hvordan den sider i din bil, men i min sider den dejligt nemt smiley

der kunne jeg bare trykke generatoren fremad også spænde når den var tilpas stram.

evt. få en til at hjælpe dig med at holde den stram så du kan spænde.

• #5   13. jan 2008 melander: du mener rykke generatoren frem og tilbage i de 2 huller den er skruet fast med, men så meget slub er der vil ikke i hullerne så den kan rykke vildt meget hva..? se link så kan du se min generator

• #6   13. jan 2008 den ligner stort set min.

det ge præcis det jeg mener, men det er heller ike flere cm. den skal rykeks, det er kun et lille stykke.

på min var der fin plads til det.

på min går der en gennemgående bolt igenem., så den kunne rykkes meget.,

hvor i landet kommer du fra. ?

• #7   13. jan 2008 melander: horsens- gennemgående boldt hvad mener du..?

• #8   13. jan 2008 en gennemgående metalstang med gevind i den ene ene hvor der sider en møtrik.

liger faktisk to "skruer" som skal pilles af men man kan nøjes med at løsne den i den ene side også trække bolten helt ud, den går så igenem generatoren.

der er lidt langt til horsens, ellers kune du have fået en hånd he he.

• #9   13. jan 2008 melander: takker, tror godt jeg kan skifte den selv der er plads nok og det lyder jo okay nemt nok smiler:)

• #10   13. jan 2008 det er det også. smiley

held og lykke med arbejdet.

• #11   13. jan 2008 takker

Kommentér på:
Generator skift..?

Annonce