{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor 306 gti.
  • #1   12. feb 2008 ja, kan egentlig kun gi dig ret:P

• #2   12. feb 2008 Det var da et seriøst svar fra en mand i en skoda Felicia..!!!!!!
    Tror du skal tage den debat et andet sted kære ven...

• #3   12. feb 2008 fordi der er så mange spader der tror at en gti er en racerbil.. smadrer den ved koldstarter og kører på begrænseren hele tiden.. og det er der jo ikke noget der kan holde til!! selve motoren er jo en go gammel sag som sagtens kan holde til lidt flere heste hvis man altså har respekt for at behandle den ordentlig!! herlig motor der efter min mening kun er overgået af PSA´s 1,9 16valve med 160hk..

• #4   12. feb 2008 ja fransk er noget lort Skodakongen, kører din Renault Clio ellers godt?. hvis moral er godt er dobbeltmoral vel dobbelt så godt,

Hør på hi-speed.dk eller psaforum.dk, har nu ikke lagt mærke til at de skulle være så slemt som du lægger det ud som

• #5   12. feb 2008 og så er de efterhånden nede i den pris hvor langt de fleste "Brianer" har råd til sådan en bil, gør det jo ikke bedre

• #6   12. feb 2008 Morten r c

Kan kun give dig ret smiley

• #7   12. feb 2008 Sikken en komentar skodakongen, har du nogensinde haft en peugeot??? Jeg har kørt over 70000 på under 1,5 år i min 206'er og der har ikke været det mindste med den. mine forældre har haft peugeot de sidste 25 år og de har aldrig haf nogen problemer med deres. kun alm veligeholdelse og slid, så kan virkelig ikke se hvad der er folks problem med peugeot. Jeg vil 1000 gange hellere have en peugeot end en eller anden tysker der ruster som en i helved og man skal bruge en helveds masse penge på at holde i "fornuftig" stand.

• #8   12. feb 2008 Skoda: måske en god ide at slette dette fra din profil så , he he

Jeg er normalt en person der siger "Fransk hører til i en pølsevogn!", men efter jeg har købt Clio'en har jeg ændret mit syn en del! Der skulle efter hvad jeg har fået at vide kun være 42 af dem i Danmark, hvoraf over 20 af dem bliver brugt til Clio Cup... Rigtig lækker lille, men seriøs racer!

• #9   12. feb 2008 Jeg kan kun være uenig med skodakongen..
    de biler jeg har været gladest ved har været enten citroën eller peugeot.. jeg kører selv skoda octavia nu, men jeg er sgu ikke imponeret over den.. fyldt med små irriterende fejl!!!!!!!!!!!

• #10   12. feb 2008 Ved godt franske biler er fyldt med fejl,det betyder meget for familien hansen der bruger den til det den er til.Men køber man en speciel bil er man ligeglad med de småfejl,en pære verd anden uge osv.Men jeg blev bare ikke rigtig klogere på mit spørgsmål...De har altid haft ry for at lave solide motore og de 3 205 GTi'er jeg har haft i mine unge dage har jeg ikke kunne tage livet af..

• #11   12. feb 2008 Theis A : HELT ENIG!!!!

• #12   12. feb 2008 Det skal så lige siges at de Subaru'er som tunes til 300-400 heste, sjovt nok næsten allesammen har fået skiftet motor eller renoveret dem undervejs! (læs annoncerne) smiley

• #13   12. feb 2008 Er sku egentlig ret så ligeglad med andres meninger om biler smiley
    Bare man selv er tilfreds. smiley

• #14   12. feb 2008 Skodakongen: hvordan kan min 206'er så ha kørt 215000 uden fejl eller problemer, samtlige af de peogeot'er de gamle har haft har alle kørt i mellem 250000 og 300000 når de købte ny (de kørte alle endnu) mine bedsteforældre har en 406'er der snart runder 500000 og igen har der ikke været noget med den heller. Tilfældigt, tror jeg vidst ikke lige helt det er.

• #15   12. feb 2008 Skodakongen.

Nemlig smiley

• #16   12. feb 2008 Bo:

Det var heller ikke det jeg var ude efter,men som sædvanlig tager det en drejning..

• #17   12. feb 2008 Det skulle vel aldrig være fordi han gir den usædvanlig mange tæsk, for så er det sgu ligemeget hvilket mærke man vælge.

• #18   12. feb 2008 Alle behandler jo heller ikke bilerne ens. s:
    Klart de små biler ikke kan holde, når de bliver tævet på kold motor osv ..

• #19   12. feb 2008 Fair nok SkodaKongen ;o) havde en VW Vento, dårligste bil jeg har haft, men derfor benytter jeg da ikke enhver lejlighed til at snakke dårligt om alle Vw biler, eller tyske biler generalt ;o) da jeg af gode grunde ikke har erfaringer med alle tyske biler. derfor synes jeg også det er for nemt bare at skærer alle franske biler over en kam som noget lort, men hver sin mening, synes bare man skal have noget at have dem i før man siger alle Franske biler er noget lort

• #20   12. feb 2008 Der er jo nogen der fortrækker rustbunker. Men hver sin smag.

• #21   12. feb 2008 var sku glad for min 306, godt nok ikke en gti. men den kørte upåklagerligt i de 2½ år jeg havde den. virkelig lækker vogn med godt træk i...

• #22   12. feb 2008 Prøv med nogen fra samme årgang og ikke et årti til forskel først. men okay. De audi 80 jeg har set har 9 ud af 10 gange rust i underkanten af døre og i skærmkasserne samt bagklap. 206 fra 98 havde min far indtil sidste år hvor han valgete at totalskade den og der var ikke de mindste tegn på rust nogen steder, hverken undervogn eller samninger.

• #23   12. feb 2008 har også været glade for alle mine Franske, de sidste 4 biler har dog været Vag'er, men de har da hverken været bedre eller værrer end mine Peugeoter, og har da helt sikkert heller ikke haft min sidste Franske bil.

• #24   12. feb 2008 Men er da godt at smag er forskelligt, for ellers ville alle vel kører G 3 eller 206 og det ville jo også være lidt kedligt ikke? ;o)

• #25   12. feb 2008 Nu spurgte han jo ikke hvad i synes om peugeto men hvorfor motoren i en gti går død

og som der blebv skrev et tidligere finder der desværre mennesker dom tror en GTI kan tåle at konstant tæsk
    Blandtandet derfor reklamere folk også tit mned i anoncer deres bil har fået renoveret gearkassen da synkromesserne bare dør på GTI biler generelt,,,

• #26   12. feb 2008 Per: Helt enig, kan bare ikke forstå hvorfor folk altid skal ligge ud med at "svine" henholdsvis det ene eller andet mærke, man kan jo godt udvæksle erfaringer uden at kalde det for lort

• #27   12. feb 2008 Jamen går en motor i en 306 gti da til, har jeg da ikke indtryk af, men du har da ret i at en gti bil uanset mærke nok lever et noget hårde liv en en kedlig 1,0. men som også har skrevet tidligere, så må han jo ind og hører på enten hi-speed eller psaforum, hvor folk rent faktisk har erfaring med om de står af i tide og utide.

• #28   12. feb 2008 Skodakongen: det har du helt ret i, men kan bare ikke forstå hvorfor folk lægger ud med at svine i stedet for bare at udvæksle erfaringer. Der vil altid være en "krig" mellem VAG og PSA kører smiley

• #29   12. feb 2008 forstår det heller ikke, meget er nok fordomme mon ikke og så det at der rent faktisk bliver solgt rigtig mange Peugeoter, så chance for at man kender en der kender en, der kører Fransk er noget højer, en en der kører feks. BMW. Men selvfølgelig er franske biler da ikke fejlfrie, slet ikke, men de er sgu nok ikke meget ringere end så mange andre mærker når alt kommer til alt. Nå er ude :o)

• #30   13. feb 2008 skodakongen: ved sku ik lige hvad clioen.. da du er så irreterede over det.. sysn det er er fin bil især den model..

og køre selv en pegeout 306 gti som er tunet til 200 hk..
    og der har ik været nogen fejl endnu..

kommer jo selvf også an på hvorddan man køre.. det er jo klart hvis man trykker spederen i bund når mototren er kold så kan der godt motoren ik kan mere efter et sttykke tid..
    det er helt op til en selv...
    jeg har også altid sagt at pegeout var noget værre lort men jeg blev sku overrasket over hvor godt den køre især en gtiér

Kommentér på:
Motor 306 gti.

Annonce