{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  306 gti motor
  • #1   31. jul 2006 www.kismo.dk han har haft en 306 gti med en pæn sjat hypper... kan være han har et par goe råd..

• #2   31. jul 2006 Hvis du skal NA tune skal du HELT sikkert få portet toppen og finde en god udst. manifold samt en god udstødning.
    De ting kombineret med skarpe knaster burde nok kunne give dig en væsentlig og mærkbar forskel på din GTI

• #3   31. jul 2006 manifold er banan, stadart på sådan en og der sider sebring bagpotte på den. og et uorg mellem potte på.
    ellers engang portning af toppen?
    kunne se at kismo havde mont turbo på hans med 290 er der nogen her i landet der har gjort det?
    TAK FOR SVAR ELLERS

• #4   31. jul 2006 hey hvor mange penge er det lige du regner med at ville bruge på den motor??
    for der er mange veje at gå!!

• #5   31. jul 2006 penge ved jeg ikke rigtigt med lasse håber at det var noget jeg selv kunne, altså lave en del ved den=? er du kommet af med din? fandt de nogen sinde ud af noget med den rear-defuser? men hvad har du af forslag der ville være godt?
    hilsen kenneth

• #6   1. aug 2006 Firmaet er lukket , så jeg får pengene i stedet for...

jamen intet er jo gratis! er du mekker??
    hvad er det for nogle knaster du har købt? hvor mange grader er de?
    toppen kan jo beabejdes og det kan indsuningen også, husk ikke skære tragte helt væk det må man ikke.
    udstødning, der skal du bare have fat i noget supersprint fra katten a, evt. lave et nyt forrør med en sportskat, og noget supersprint der fra.
    du kan jo også se om du kan få fat i en krumtap fra en 406 2,2 ew12 samt nogle opel stempler 2,0 16v. men det er altså ikke bare lige noget man laver sådan en 2,3l motor der er andre ting som også skal tages højde for.
    fang mig på msn.

Kommentér på:
306 gti motor

Annonce