{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.582 visninger | Oprettet:

Lakering af bremsekalibre {{forumTopicSubject}}

Antager jeg ikke er den første der fik den ide smiley så tænkte at nogle her måske havde kastet sig ud i det..

Vil resultatet fremstå lige så pænt hvis de bliver lakeret med de sæt som tørrer hurtigt, som de der skal bages i ovn osv..

Fandt denne guide, hvis nogle skulle få lyst til det samme...
Skal dog ik være en hemmelighed jeg gerne var foruden at pille dem af.. eller kan det godt betale sig?

http://www.fedebiler.dk/tips/malebremser/malebremser.htm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering af bremsekalibre
  • #1   9. mar 2008 det er bare med at kaste sig ud i det har lavet det på mine 2 sidste biler.

1. tag hele kalibre af det er meget nemmer men at ligge og rode inde i hjul kassen.

2. af-rens kalibre med en stålbørste (grundigt) plejer at bruge en stålbørste på en vinkelsliber men pas godt på.

3. afdæk de dele du ik ønskeer at få malet (gummi osv)

4. grund det mindst 2 gange og lade det tørre ordenligt. det med oven vil jeg ik gøre maling er tånmodigheds arbejde.

5. mal med den fave du ønske 2-3 gange og lade det så tørre igen til det er helt tørt.

sådan gør jeg og har kun haft gode resultaget.

jeg skal igang med min nye bil her når det blive tid til alu fælge smiley

• #3   9. mar 2008 Jeg siger mange tak smiley tror de ryger en tur til maleren efter at have set dine

• #4   9. mar 2008 jeg har lakeret mine efter evar blevet sandblæst og det var med foliatecs produkt (det du køber i bilxperten og hos astina.dk

her efter godt et år (hvor det ellers har set fedt ud! er det begyndt at skalle af. så så længe holder det lort ikke... gjorde så det da det var bremser fra en rallybil jeg smed på at jeg hovedrenovede med nyt fedt og pakninger samtidig.

men det ser fedt nok ud. jeg malede så mine giftig grønne.. vækker en del opsigt smiley

• #5   9. mar 2008 Hammerlak er billigere end foliatec og langt mere holdbart, pensel strøg er ej synlige heller, da hammerlak er så fed det flyder sammen.

Mine er dog også malet med guldmetalic autolak, det er jo nemt nok når man kan selv smiley

Kommentér på:
Lakering af bremsekalibre

Annonce