{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Motor går ud når den er kold (206 S16) {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

De dage, hvor der har været relativt koldt om morgenen (omkring frysepunktet), eller hvor der har været meget fugtigt i vejret, går min motor ud, indtil den er blevet varm.

Det er i min verden uholdbart, at en bil fra 2002 bare går ud, indtil man har kørt i 5 minutter.

Mit spørgsmål som en totalt rookie er nu, hvad dette kan skyldes. Er det fordi, tomgangen står for lavt? Den står omkring 800 o/min, eller er kan det være noget med tændrørene?

Gode bud modtages gerne smiley

Takker smiley

Mvh

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor går ud når den er kold (206 S16)
  • #1   27. mar 2008 min bil havde også en del problemer med den gik ud, når den var kold, det forsvandt efter den fik nye tændkabler og tændrør. og tændspole eller hvad det hedder. men om det kan rette dit problem ved jeg ikke, min er også 12 år yngre (motoren)

• #2   27. mar 2008 Ok - har læst nogle herinde, der anbefaler at køre til Peugeot og få det testet - nogle der har erfaringer med, hvad det kan skyldes?

Lader til, jeg ikke er den eneste med problemet, men har ikke læst nogle løsninger endnu smiley

• #3   27. mar 2008 min gør det også den går ikke selv ud den ligger bare lavt i omdrejninger og vis jeg giver gas så går den ud

• #4   27. mar 2008 Ok - men bør man ikke gøre noget ved det? Vel rimelig farligt, når man kører i trafikken...

Kommentér på:
Motor går ud når den er kold (206 S16)

Annonce