{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

svær at starte når det er fugtig {{forumTopicSubject}}

Heysan

Er ved at være lidt træt a min bil om morgenen.. den er begyndt at blive mega svær at starte om morgenen..

man kan bare høre at starteren køre rundt.. men det er som om der ingen tænding sker.. efter en 3-4 forsøg.. sp kommer den.. lidt ujævnt.. i 20 sek.. og så er der ingen ting i vejen resten a dagem.. selvom den står stille i 9 timer .. imens jeg arbejder.. det er kun om morgenen...

Nogen der ved hva der kan være galt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svær at starte når det er fugtig
  • #1   8. maj 2008 tjekket din starter.. (husker ikke hvad det hedder præcist)

• #2   8. maj 2008 Kør ned i bilting eller _W_ din lokale bilpusher hedder og køb noget af det spray som hjælper på fugtigheden.. Det sprayer du så rundt på alle kabler og samlinger i dit motorrum... så sku den gerne funke... evt. få en makker til at glo ned i dit motorrum når du skal til at starte om morgenen så kommer der gerne en gnist det sted hvor problemer er... Havde en makker som havde det problem om vinteren... han havde dog fået skiftet tændspole og fordelerboksen + tændkabler først...

• #3   8. maj 2008 hmmm.... jeg ville nok sige som andre, at den nok trængte til nye tændkabler.. prøv at få fat i en forstøver med vand og sprøjt på kablerne mens den kører... gnister det er det der den er gal.... Overvej seriøst også at udskifte rotor og rotordæksel når nu du er ved det.. der er med garanti lige så gamle, hehe.. har du en oliebaseret tændspole så skift til en uoriginal... det gør baaaaaaaaaare en forskel...

HUSK - efterse også dine vaccumslanger når nu du er i gang i motorrummet, hehe

Kommentér på:
svær at starte når det er fugtig

Annonce