{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Golf 3 Vr6 død i bunden!? :S :( {{forumTopicSubject}}

Hey!

Har i aften været ude i en vens vr6 (5dørs) som umiddelbart går langt bedre(trækmæssigt) end min :S smiley blev lidt trist!

Hvad kan det være?

Min har så vidt jeg er informeret en smadret synkromessering i 1. gear! og sys også det lyder som om der er utæt udstødning? kan det være alene bare det?

Hans har 16" fælge min har 18", men burde ikk have så meget at sige? vel?

Nogen der ved hvad det kunne være? hans er ikke tunet andet end KN hvilket jeg også har, bare noget større! Også en 2.5 tommer udst. hvilket min også skulle have?! :S

Er totalt splittet! Håber nogle erfarne folk har noget brugbar viden !

smiley

Noget helt andet er, hvor varm må olien egentlig blive? :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 Vr6 død i bunden!? :S :(
  • #1   5. jun 2008 det har nu også meget at sige om din er tæsket de 200.000 km eller hvad den har kørt
    som endelig alle vr6er er

eller om de er kørt pænt og ikke ret menge km

• #2   5. jun 2008 Olien skulle helst ikke bliver varmere end 120grader.
    Og der kan være stor forskel på bla. vr6 maskiner, mht trækkraft, hvor nogle er mere "sunde" end andre...
    Hoved renoverede en VR6 maskine til en passat 35i for en kammerat og senere kørte vi træk, ham i passaten og mig i en Golf vr6 og jeg fik bølle-bank...

• #3   5. jun 2008 hmm... er der noget for en ikke-det-mindste mekaniker at gøre selv? har lidt viden, men ikke nok til jeg føler mig sikker på motoren!

• #4   5. jun 2008 Jep, du kan køre på værksted med den og betale en formue for at få den lavet...
    Men ellers kan du sørge for at tændningsmodul/tænspole er iorden samt resten af tændningsystemet og lambdasonde regulere som den skal, hvis alt er nyt og motoren er sund, så spinder den bare...

• #5   5. jun 2008 Det er bare fordi sådan en VR6 ikke er hurtig, om den er tæsket eller ej (;

• #6   5. jun 2008 men nu skal du jo også tænke på

hvem af jer to er bedst til at køre bil det kan også have en del og skulle have sagt

Men som ingen af jer andre har sagt

ER DET INGEN BILLER DER ER ENS smiley
    det skal du altid huske du finder ikke en moitor som er magen til en anden vr6 smiley

• #7   5. jun 2008 BILLER ( BILER )

Kommentér på:
Golf 3 Vr6 død i bunden!? :S :(

Annonce