{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.619 visninger | Oprettet:

kan man køre på vand....? {{forumTopicSubject}}

Prøv at Google "H2O power car"....
Er der noget hold i det?
"Turbonatoren's" afløser er også kommet på det amerikanske marked.... smiley
En "dims" der ved hjælp af elektrolyse laver vand om til ilt og brint som derefter ledes ind i indsugningen og efter sigende skulle forbedre ydelsen og brændstoføkonomien
med op til 50% ?????

Det er nok plattenslagere der gerne vil tjene nemme penge på naive billister..... men jeg håber sgu det virker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man køre på vand....?
  • #1   27. jun 2008 Den er god nok. Gammel nyhed..

• #2   27. jun 2008 Jeg tror ikke rigtig på det der.

Nej DET her er fremtiden smiley http://www.runyourcarwithwater.com/ jeg prøver det selv inden længe på min egen bil. kan laves meget billigt hvis man gør lidt selv smiley Men folk plejer også at sige jeg er skør

• #3   27. jun 2008 Sorry jeg troede lige det var en ny udgave af den der "turbinator" men systemet du omtaler der er det samme som på http://www.runyourcarwithwater.com/ jeg tror på det. så må vi se

• #4   27. jun 2008 Ja ja... fin reklame...
    Men er der nogen her på BG. der virkelig VED om det virker....?
    Personlige erfaringer tak...

• #5   27. jun 2008 Ikke personlig erfaring.. Men ved at massere af forsknings centre forsker i at bruge vand. BMW har lavet en bil der køre på vand. En 7 serie.. Men nu er det jo ikke bare sådan at man hælder vand i tanken og så køre. Det er en større proces.. Der er også lavet små lejetøjs biler man faktisk kan købe.. Sidder lige på et net hvor jeg ikke kan bruge You Tube. Men mener jeg har set flere film med det der inde..

• #6   27. jun 2008 Okay... Hvordan var det nu vi lavede Brint og ilt i skolen tilbage i '82...?
    Det var noget med et par elektroder i vand og så jævnstrøm til....
    ( hvad var det elektroderne var lavet af..?)
    Så skal der vel bare et låg over beholderen og en slange til indsugningen mellem luftfilter og Turbo/spjæld..... eller hva'

• #8   27. jun 2008 Ja det er sådan det er..... smiley
    Men man ka' vel både bruge ilten og brinten...?
    Begge dele gavner forbrændingen og det er jo nok rimelig små mængder man får ud at et lille mobilt hjemmebygget anlæg. Altså ingen fare for smeltede stempler eller lignende...

• #10   27. jun 2008 Mythbusters har testet det, det anlæg de lavede, kom ikke højt nok op i tryk så motoren kunne køre på det alene. Men motor kørte fint da de brugte en brint gasflaske istedet.

• #11   27. jun 2008 Nææ gutter... det er sgu en fis i et glas vand....
    Hvis det var så nemt sad det vel på alle nye biler...
    Hvorfor bruge miliarder på at udvikle hybridbiler hvis man kan spare 50% med lidt vand og strøm ?
    Det er MEGET store mængder ilt/brint der skal til før det har en effekt og det laver man ikke lige i en 2 liters colaflaske med 12v til....
    Tænk lige på at en 2 liters motor bruger 2 kubikmeter luft i minuttet ved 2000 omdr. min. - Hvis der bare skal 1% brint / ilt i blandingen skal dimsen ku' lave 20 liter i minuttet...!!! Det kan den IKKE...

• #13   30. jun 2008 Brint fremstillet ved elektrolyse indeholder ikke mere energi
    end den strøm der er brugt på at lave den....
    Ergo - den energi du får ud af at forbrænde brinten bruger du bare til at lave mere brint....
    Der er ingen gevinst. Der imod spildes der lidt energi hver gang den
    "omdannes" fra en energiform til en anden.

DET DUR BARE IKKE...!!!

Kommentér på:
kan man køre på vand....?

Annonce