1.849 visninger
|
Oprettet:
golf 2 "tikker" efter tandrems skift.. {{forumTopicSubject}}
hey..
Har lige skiftet tandrem på min golf 2 GTD, så da jeg starter den igen, er den begyndt at sige en smældende lyd fra topstykket et sted, kan ikke forstå hvad det er, for har sat det hele efter mærkerne da jeg monterede tandremmen..
overvejede at det måske var slidte ventilløftere eller sådan noget? man så ville det vel ikke bare komme af en gang?
håber der er nogen der kan hjælpe..
MVH..
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 1 Svar: 992
Går den træls hvis du prøver at dreje den i hånden - altså, selvfølgelig skal den være træls at dreje rundt grundet kompressionen, men ellers
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 224
skal siges at den heller ikke har nemt ved at starte..
dec 2005
Følger: 91 Følgere: 85 Biler: 11 Emner: 37 Svar: 143
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 2.293
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 224
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 224
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 224
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 2.293
Uddrag fra tolerancedata :
Cyl. 1 i kompr. top. Knastaksel fastholdes med lære (1) i udfræsning modsat takthjul, og rettes ind med lige store søgerblade (2). Ved justering løsnes takthjul fra konus. Pumpehjul låses med dorn (3). Mærke på pumpeflange (og pumpehjul) flugter med mærke på motorflange (4).
Remspænding:
12 - 13 enheder mellem knastakselhjul og pumpehjul.
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 47 Biler: 6 Emner: 30 Svar: 2.293
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 224
golf 2 "tikker" efter tandrems skift..