{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

pris på tandremskift {{forumTopicSubject}}

Nogle som ved, hvad man kan få skiftet en tandrem på en fabia 1,4 16v fra 2002 til?
En autoriseret skal have 4300 kr. sys det er meget.. 3100 i arbejdsløn.

Kan en uatoriseret værksted godt skifte den?
skal nemlig have den skiftet, da den sidder en tak eller 2 forkert fik jeg atvide hos skoda, hvilket gør at den tikker lidt.
nogle der ved om det kan lade sig gøre og hvad prisen ca. er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på tandremskift
  • #1   19. dec 2008 hvor er du fra? der er stor forskel på priser rundt i landet

• #2   19. dec 2008 en uautoriseret kan nemt skifte den, de er lige så gode som skoda, og jeg er næsten 100 på at prisen er billigere.. uden jeg kan love noget men de kan nemt gøre det.

• #3   19. dec 2008 det er nok et tandremskit der bliver skiftet

• #4   19. dec 2008 Hvis du har mulighed for det, så stik til Tyskland, Sverige eller Polen og få det gjort ved en aut. mekaniker.

I Tyskland koster det kun en smule over halv pris i forhold til DK for min pug smiley

• #5   19. dec 2008 Okay.. men kan man nok betro sig til en uatoriseret mekaniker? og nogle bud på hvor ville være godt? er fra Århus men skal til nordjylland i juleferien, så vil nok have mulighed for at få gjort det der.

Hos skoda sagde de nemlig, at man skal have et speciel værktøj for at skifte såen en rem. har fundet værktøjet til 150 kr. til at holde tandhjulene på plads, så ved ikk hvor specielt det er?

• #6   19. dec 2008 Jeg har lige fået skiftet min tandrem og vandpumpe på et lokalt værksted, han er godt nok gammel Ford mekaniker, men jeg sparede da nok 1500-2000kr frem for at få det gjort hos Ford, og han brugte org Ford dele smiley

Prøv at se om du kan finde en mekaniker, som er uddannet hos VW/Skoda, så burde han nok kunne gøre det og til en billig penge smiley

• #7   19. dec 2008 Det skal de sige jeg har skiften mange tandremme uden specisl værktøj, altså vis det ikke er en luftnøgle de mener hehe.

• #8   19. dec 2008 Lars M

selvfølgelig kan et uautoiseret værksted lave den og prisen er jo lidt en anden i forhold til de autoiserede..

• #9   19. dec 2008 Nej det var et specielværktøj til at holde tandhjulene fast med vist.

Men der er vel mærker på motorblokken og hjulene, så det ka vel ikk være så svært at få dem til at sidde korrekt?

• #10   19. dec 2008 Ronni tak for svaret.
    Man blir jo lidt usikker på om ham hos skoda havde ret. han lød farlig skråsikker på at ingen andre ku gøre det en dem smiley
    Nogle ide om hvad en uauto mekaniker vil tage? det tager ca. 4-5 timer

• #11   19. dec 2008 Nogle der evt. kender en god mekaniker i Århus området der kan sit kram og har en ærlig pris?

• #12   19. dec 2008 værktøjet bliver brugt til at holde hjulene på plads så de ikke rykker sig

• #13   20. dec 2008 Hvis den sidder to tænder forkert så ville den vel slet ikke kunne starte? Samt sad den en tand forkert ville den gå af røven til.

• #14   20. dec 2008 de mærker du omtaler plejer man selv at lave når man skifter tandrem, tror ikke du skal bekymre dig om evt special værkstøj. hvis det skal bruges så har den uautoriserede og dette værkstøj, men tit er dette special værktøj noget der er konstrueret med et formål, at tjene penge, ofte er det nok med en skrue trækker til at holde dem på plads, og da man har sat sine mærke på tandrem tandhjul og blok kan det ikke gå helt galt med at skifte denne.

• #15   24. dec 2008 Den går faktisk okay.. den står i tomgang, men den tikker lidt.. benzin øko er også fin.. de siger ved skoda det er derfor uden tvivl

• #16   24. dec 2008 Okay lyder godtnok mystes, men det kan da sagtens være den motor kan gå fint hvis tandremmen sidder en tand forkert:D

Kommentér på:
pris på tandremskift

Annonce