{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

danni n
danni n
Tilmeldt:
16. jan 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Skoda Fabia combi 1,4 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Har haft et vedvarende problem med min bil, eftersom mekaniker ikk kan finde fejlen, ville jeg høre nogle kloge hoveder her inde..
Den viser en fejl i i instrumenteringen ved siden af fart viseren,. Deefter har jeg skiftet bagerste lamba sonde, fejlen gik væk men kun 5 min, så viser den samme fejl. Men de har prøvet at slette fejlen, som lykkes i 5 min igen ien..
Deres konklusion:
Da DK har en meget stram miljø lovgivning må bilerne ikk forurene så meget, dvs. lamba sonden må kun variere MINIMALT. For stram vandring som gør den kommer lige en " tand " ud over men hurtig ind igen. Der kommer fejlen ind i billedet...

Skal have synet bilen nu her, rimelig træls de ikk kan deres job..

Håber at høre nogle forslag fra nogen som kan deres kram, og ikk det lærlinge arbejde skoda har leveret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Fabia combi 1,4
  • #2   18. mar 2009 Hvilken fejl melder den?

  • danni n
    danni n Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   18. mar 2009 Hej Danni K: Mener jeg ikk de har.

    Den melder fejl på lampa sonda baggerst,Er som sagt udskiftet. men når du kører i den kommer den inden længe, hvis man giver lidt gas (frisk kørsel)
    Min benzin økonomi er uændret. Hvis bare den kunne holde op med at lyse de 10 min synsmand tager om at syne den, ville det være super. For som sagt har det ingen indflydelse på min benzin økonomi når jeg måler..
    Så er egentlig ligeglad med den lyser, da det er en bil jeg skal have lang ud i fremtiden..


Kommentér på:
Skoda Fabia combi 1,4

Annonce