{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

til tider hård kobling i volvo 850 {{forumTopicSubject}}

I perioder bliver koblingen i min volvo 850 hård...rigtig hård, men den kan dog trykkes ned, men er ihvertfald ikke normalt. Der er ikke noget mønster for hvornår det sker, men det sker i perioder og efter et stykke tid er koplingen normal igen.
Hvis jeg skal lave hurtige skift og derfor trykker koblingen hurtigt ned, blvier den også hård, med meget modstand og pedalen er lang tid om at komme tilbage igen, når man slipper den.. men hvis man lister pedalen ned glider den ligeså fint...

Min terori er at den slange der går fra koblingshiovedecylinderen over til slavecylinderen på gearkassen, efter mange års tjeneste har fået for smal indvendig diameter(hvordan det så kan ske).. det føles ihvertfald som om jeg prøver at presse bremsevæsklen igennem et rør der er ALT for småt.

Er jeg helt på vildspor, eller er der nogen der har oplevet lignende ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til tider hård kobling i volvo 850
  • niels c
    niels c Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #1   26. apr 2009 Det har du helt ret i med din slange. Det kan sagtens være slangen der er svulmet op. Prøv at spørge mange Ford ejere om det, de vil kunde nikke genkendende til det. Jeg har selv skiftet mange slanger, specielt til de forreste bremser på Fiesta. Så prøv i første omgang koblingsslangen, det er nemt og ikke så dyrt, så er problemet sikkert løst.

• #2   27. apr 2009 ok, det prøver jeg...så må jeg tage den derfra smiley

Kommentér på:
til tider hård kobling i volvo 850

Annonce