{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

smadret gearkasse {{forumTopicSubject}}

Hej, skriver på vegne af min kammerat Ronnie:
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=158089

han var på vej hjem fra arbejde, da han så skulle accelere i et kryds og satte den i første gear, begyndte den at skralle helt vildt, prøvede med andre gear, samme problem.
Bak gearet var det eneste der virkede, men der var slet ikke ryk i den og det skraldede MEGET fra bunden af bilen.

hvad kan der være sket, kobling osv. føltes som det skal.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smadret gearkasse
  • #1   12. maj 2009 der vel garanti på sådan en smadddere kasse ?

    ellers bare ind til forhnadler spørge øøøhm hva fuck gået galt


  • #2   12. maj 2009 jeg ved det, jeg ved det, jeg ved det....''sidder med fingeren oppe"

    Den er fransk(tro det eller la vær, men det er rigtig)


  • #3   12. maj 2009 Its true, franske biler har de dårligste gear kasse, tror det er lego der har lavet dem

  • #4   12. maj 2009
    Aleksander S

    kan kun gi dig ret.


  • #5   12. maj 2009 Hej, tak for svarende, ja ved det, men så er det jo heller ikke fedt med en pug 206 1.4hdi hvis de også bare er skod i motoren! smiley men ja, langt på literen og fed bil i mine øjne, derfor jeg købte den.

    Var i viby med den, de sagde direkte "det problem har vi aldrig set før" og venter så svar, men de snakker om ny gearkasse og montering bliver +20.000kr :S


  • #6   12. maj 2009 Kim L kan nok skaffe dig noget kontakt med en som kan lave din gearkasse en hel del billigere

  • #7   12. maj 2009 min 205 sagde det samme og det var gearkasse nder var død.

  • #8   12. maj 2009 jeg syntes bare det er underligt på så "ny" en bil.

  • #9   12. maj 2009 Sådan er det med fransk kvalitet.

    Vi har også haft en Jetta fra 06 hvor gearkassen blev skiftet.


  • #11   12. maj 2009 "Sådan er det med fransk kvalitet.

    Vi har også haft en Jetta fra 06 hvor gearkassen blev skiftet."

    er en jetta fransk??????

    hvad er det altid for noget pladder med at lev med det, det er fransk, det er den værste gang lort jeg har hørt, kan det virkelig passe at folk ikke er klogere og kan kigge længere end ens egen næse.
    Er andre bilmærker bedre???? Wv billigere at deres biler pøser olie igennem motoren, og gearkassen kun holder 150000km, tdi motorer soder til. eller smider pumpen, Bmw en bil til min. 500000 holder sku også i nødsporet somme tider. Hold nu op med altid give mærket skylden. prøv se hvor mange franske biler der kører rundt, tror i virkelig der gjorde det hvis de alle holdt på værksted??????


  • #12   12. maj 2009 Tak for det gode svar Henrik P,

    Jetta er da tysk?

    Og er det seriøst det med "det har vi aldrig set før"? for så er en forhandler sku da et svin :S


  • #13   12. maj 2009 hmmm, om det er seriøst, ved jeg ikke om man kan sige, hvis men har disse lyde når man sætter bilen i gear og den ikke kan kører i gear så er det selvfølgelig gearkassen der er færdig på den ene eller anden måde, men uanset hvad skal burde alle mekanikkere kunne sige at de har hørt om en smadret gearkasse, det er de jo ikke noget unormalt i at den bliver ødelagt, så det er ikke særlig seriøs og sige sådan.

    Jeg har før hørt om en der fik skiftet en gearkasse på en peugeot 405 og han gav hvis 16000 kr for det, men hvis I selv har mod på at pille den ud er jeg rimlig sikker på at man kan finde en der kan renovere den for langt mindre


Kommentér på:
smadret gearkasse

Annonce