{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.114 visninger | Oprettet:

Montere træk osv. på Peugeot 406 ??? {{forumTopicSubject}}

Hej folks

Er der en herinde der har prøvet at montere træk på en peugeot 406 ? Jeg har en faceliftet 1,8 sedan fra 99' og jeg mangler krogen.. Hvis man bestiller et træk hjem, eks. fra thansen eller andet sted, er der så alt med man skal bruge ? - Og hvad med det elektriske til lys på traileren, er det noget der skal flækkes sammen oppe i baglygterne, eller er der et forberedt multistik i bilen man lige kan koble anhængerstikket til ?

Ellers noget man skal vide ?

På forhånd tak-.

/Carsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montere træk osv. på Peugeot 406 ???
  • #1   15. maj 2009 Bare lige for en sikkerheds skyld så er du godt klar over den også skal synes og godkendes med det osv..?? Bare så du ikke tror det er noget man bare lige sætter på og så kører en tur..

• #2   15. maj 2009 Jeg har ikke selv så meget forstand på det, men så lige hos Peugeot den anden dag at de kørte tilbud på at montere anhængertræk på nogle modeller og det kostede lige knap 13.000,-, så tror da det er lidt omfattende..?

• #3   15. maj 2009 Ja ja.. det er jeg skam klar over - og har netop lige fået en pris hos peugeot på 6-7000 inkl. materialer og arbejdsløn... men synes det lyder lidt dyrt.. eller rettere, vil ikke ofre så meget på det når man kan købe et træk til et par tusinde, og så selv montere det! - vil tro det du snakker om der koster 13.000 er med aftageligt træk.. de er noget dyrere.. .-)

/Carsten

• #4   15. maj 2009 Ja okay det kan jeg så ikke huske om det var, men ja de er da noget dyrer så det var nok sådan et jeg havde kigget på.

Men så er jeg ikke til meget hjælp.. smiley

• #5   16. maj 2009 alt afhænig af hvad trækket koster, så synes jeg 13 K lyder af meget.
    For hvis vi regner lidt på det, så ved jeg at det ikke tager meget mere end 3-4 timer at montere træk på en 406ér.
    og jeg ligger næsten hovedet på blokken, når jeg siger at et træk ikke koster meget mere end max 3500.-, så skal de have ca 9000.- for 3-4 timers arbejde, det er eddermane en høj værksstedpris.

• #6   16. maj 2009 så de 6-7000 lyder bedre, er dog helt sikker på dt kan gøres billigere, det er kun et spørgsmål om hvor langt du vil kører

• #7   16. maj 2009 Hej Steffen

Jeg har fundet en reservedels side på nettet hvor man kan få et træk til 1199,- og et el-sæt til 399,- Så ja stumperne er ikke det vilde.. - Ved du hvorfor det tager så lang tid at sætte træk på ? Skal bagbro og tank osv. ned for at montere det ?

Carsten

• #8   15. jun 2009 Til dem der stadig følger dette emne vil jeg da lige oplyse at jeg har fået træk på vognen, 600,- for trækket ved en hugger og 2:45 timer til montering.. nu skal jeg på lossepladsen!

smiley

Kommentér på:
Montere træk osv. på Peugeot 406 ???

Annonce