{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Hvidt lys. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil gerne have min carisma's lys til at være hvide .. ikke blå men hvide, og det må meget gerne være den lovlige slags gider ikke blive stoppet pga lys osv. Nogle mærker i evt. kan foreslå vil jeg være dybt taknemmelig smiley

Jeg siger tak På forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvidt lys.
  • #1   4. jul 2009 Mtec superwhite kan varmt anbefales.
    Giver et godt hvidt lys, dog med en lille anelse blåt skær, men ikke meget.
    Kan købes ved everlight.dk


  • #2   4. jul 2009 Vil det skabe forkert opmærksomhed som fra eksempel fra Poo poo? = altså polito? smiley

  • #3   4. jul 2009 Alt der bliver lavet om på en bil giver opmærksom hos politiet

    og uden at være flabet, så er de jo også ekstra ude efter nogle med eksempelvis dit navn..


  • #4   4. jul 2009 Hahaha. Jeg er kun blevet stoppet for at snakke i tlf og tage et rundkørsel for hurtigt (max 50 . dækkende pivede og det var så unødig støj) så ellers har jeg aldrig blevet stoppet for nået som helst . Jeg har en hvis uskyld over mig smiley har ikke tænkt mig at gejle den . jeg fortrækker stilet clean. der bliver max sæt et par fede fælger og toning af ruder højst lige sænkning smiley men hvide lys siger godt ud og lyser meget bedre

  • #5   4. jul 2009 Okay, men du kan nok følge hvad jeg mener smiley

    Osram Nigthbreaker er vist også god..


  • #6   4. jul 2009 Køb Phillips Blue vision. mener jeg de hedder, giver et helt vildt lys unden at være blåt og samtidig giver det rigtig godt lys ved aften/nat kørsel. Kan varmt anbefales!

  • #7   4. jul 2009 Oram nightbreaker er også rigtig god. Lyder godt op, men giver ikke nær så hvidt lys som Mtec pærerne gør.
    Det er cirka det samme udbytte af lys i de 2 pærer


  • #8   4. jul 2009 Osram Nightbreaker giver et kanont lys, nok det bedste på markede for halogenpærer. Men det er ikke særligt hvidt, hverken om dagen eller natten. På nogen biler(inklusiv min egen) har de en relativ kort levetid så er gået væk fra dem.

    Mtec SuperWhite giver et helt hvidt lys, både dag og nat. De giver også et godt lys på vejen når det er mørkt. Ikke i samme grad som Nightbreaker, men stadig et godt kørelys. Tror ikke du skal bekymre dig for at blive stoppet med dem på, for det blå lys et meget meget begrænset.


Kommentér på:
Hvidt lys.

Annonce