Motor opføre sig underlig NOGEN gange {{forumTopicSubject}}
Min bil har faktisk nogle underlige problemer, for det første kan den finde på at gi et lille ryk mens man køre, altså forstil jer at speederen bliver koblet fra i et mini second, sådan føles det sku.
Andet, f.eks. på motorvejen kan motorlampen(plus gie de der ryk) finde på at lyse i nogle seconder og hvis den begynder at lyse permenent og hvis jeg slukker bilen, fucker den bare totalt, hvis jeg drejer nøglen går den op i omdrejninger og ned til 0 og dør med det samme selvom jeg gier gas.
det andet problem som jeg nævnte skete faktisk idag midt i trafikken, jeg prøvede at starte den uden luck, men der jeg startede blæseren som jeg også gjorde første gang det skete og startede bilen et par seconder efter, startede den sku heeelt fint, det skal lige siges at der var ikke ret meget kølevæske i, så jeg added noget til.
plus er der "vandpletter" fra kølevæsken i motorrummet, er det fordi den mister væsken den kan finde på sådan noget? eller hva?
håber i kan hjælpe bare lidt
/Fayyaz
feb 2005
Følger: 34 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 42
nov 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Biler: 9 Emner: 724 Svar: 2.672
tjek tændingen.. vi havde en Galant med samme problem da jeg arbejdede hos mekanikere, og den stoppede også med det samme...den startede udmærket men stoppede igen selvom man gav den gas.. det er en mulighed, men spørg en mekaniker for en sikkerheds skyld...
Motor opføre sig underlig NOGEN gange