{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

"klonk"-lyde fra motor {{forumTopicSubject}}

Jeg håber I kan hjælpe. smiley

Motoren i min Bravo er begyndt at sige lyde når den er varm i motor. Det lyder som om det kommer fra området under/bagved tandrem.

Jeg har optaget en video med det, men den er taget her til aften.

http://mrmunk.com/bg/IMG_0162.MOV

Jeg vil bare gerne vide om det kan være noget der skader motoren, eller om jeg godt kan køre med det uden det skader motor. Men det er nok svært bare at høre. Men kunne være I havde en ide smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "klonk"-lyde fra motor
  • #1   13. sep 2009 Jeg ville ikke køre mere i den før fejlen er lokaliseret.
    Pil tandremsdækslet af, og se om der er nogen fejl derinde.


  • #2   13. sep 2009 Er lyden konstant og følger omdr?

  • #3   13. sep 2009 Jesper: Frygtede lidt det samme, men fik skiftet tandrem og medløberhjul for ca 1000 km siden?

    Morten H: Det har jeg ikke lige undersøgt... Men ligger ikke mærke til det når jeg kører... En jeg kender mente det kom fra omkring drivrem/trækrem eller hvad det hedder smiley Det lyder som et hjul der måske er skævt og går imod eller sådan...

    Jeg synes den er meget konstant... Når den holder i tomgang ændrer det sig i hvert fald ikke rigtigt... Det er ligesom i filmen..


  • #4   13. sep 2009 Hvis det den dask lyd du nævner lyder det som noget der slår mod plastic. Så det burde være til at se hvis du får lokaliseret hvor det kommer fra og derefter får det skildt ad.

    Hvor du fra?


  • #5   14. sep 2009 Jeg er fra Haderslev i Sønderjylland men ved ikke så meget om biler. Så skal på værksted med den alligevel. Men ville bare lige vide om der var noget man kunne tjekke smiley

Kommentér på:
"klonk"-lyde fra motor

Annonce