{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang oliefyr i bilen {{forumTopicSubject}}

hej jeg har oliefyr i bilen men mit spørgsmål er.

der står ikke noget i brugsanvisningen med at når man programmere den , så er der ikke noget med hvor længe den køre før den er varm osv osv , det er svært at forklare håber i forstår hvad jeg mener. f.eks jeg har sat den til 06:30 i morgen tidlig og jeg skal køre ca kl 07:00 er motor og kabinen så varm eller skal den startes på et tidligere tidspunkt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang oliefyr i bilen
  • #3   21. sep 2009 hvornår må man så køre når den er slukket. med det samme den slukker eller man selv slukker eller skal den lidt før man køre ?? det er første gang jeg har en bil med fyr i

• #4   21. sep 2009 det er en hydromatic men der er også fjernbetjening hvis jeg nu går ud og sætter den til kl 06:00 er det bedre ??

det er da også oisse træls der ikke står en skid i den indstruktionsbog. der står kun noget med hvis man går ud og starter fyret nu og så går ind igen

• #5   21. sep 2009 mange tak for linket. der stod da noget der kan bruges he he grundinstillingen er 60 min.

• #6   22. sep 2009 så fik jeg det oliefyr afprøvet imorges , det fik varmet motoren og kabinen op det var dejligt , MEN kabinen var fyldt med røg da jeg åbnede døren og det går jeg ud fra ikke skal være der. kan det være fordi det ikke har været brugt i et stykke tid det oliefyr eller er der noget der er i stykker

Kommentér på:
spørgsmål ang oliefyr i bilen

Annonce