{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbo på alm diesel
  • #2   1. okt 2009 du skal lige, skifte bundkar, have undersprøjt ved stemplerne, sætte olietryksrør til turbo, anden indsugningsmanifold osv.

• #3   1. okt 2009 hmm skal man tro på johnny eller mike...?

• #4   2. okt 2009 ja det samme tænker jeg....

• #5   2. okt 2009 Mike ...

Ellers får turboen jo ingen smørelse !!!
    så holder den ikke ret længe smiley

• #6   3. okt 2009 Kompressionen er den samme på en suge og en turbo motor så du kan uden problemer sætte turbo på.
    Når du monterer turboen skal den jo have noget smørelse, og den skal også af med noget smørelse, derfor er det nemmest at tage bundkar og selvfølgelig olietryk rør med fra en Turbodiesel i samme omgang de det er forberedt til det.
    Du behøver ikke at skifte diesel pumpen, VW har i forvejen lavet en turbodiesel motor (1V) der kører uden bængde forøger, og det kører fint.

Du kan selvfølgelig skrue lidt op for pumpen så den bliver lidt sjovere, men du behøver ikke give den noget ekstra tilskud.
    Det er kun på Benzin turbo biler det er meget vigtigt med blandingen da forbrændingen er meget varm på benz motorer.
    En Diesel er skide ligeglad, og den behøver bestemt undersmøring af stemplerne.

Så sæt du bare turbo, bundkar og olietryk linien, og indsugnings manifolden fra en turbo diesel på, så er du kørende uden problemer.

• #7   7. nov 2009 ville lige høre rasmus. Du skriver en diesel er skide ligeglad. Og den bestemt skal ha undersmørelse. SÅ ville jeg gerne vide hvordan man giver den mere undersmørelse. da jeg selv går med idden om at montere turbo på min golf..

Kommentér på:
turbo på alm diesel

Annonce