{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

motor skifte hjælp+??? {{forumTopicSubject}}

hej bg..

har skift motor i min 106 til en 16v i stedt for en 8v men synes manden siger han vil se noget dukomentaion på den "nye" motor men hvad er nok?

har printet en typegodkendelse på min bil og på en 16v model men hvordan kan jeg bevis at det er den motor jeg har papier på??

og skal lige siges at det ikke er en tuning med over 20% i det den std har 103 hk og den 16v har 118 hk.

håber i kan hjælpe mig??

om der er et motor nr hvor man kan få det fra eller et eller andet??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor skifte hjælp+???
  • #1   7. okt 2009 syns manden må da kunne fortælle hvad det er han vil have? men det du har lavet går sikkert under det de kalder identitets skift..

• #2   7. okt 2009 har kommet en 16v motor i en 8v altså en gti motor i en rally men der er mange der har gjort og de har ikke haft problemer men denne synes mand ville vide noget så ville bare høre om der er nogen der ved om motoren har et nr hvor man så kan slå op og se at den er den motor man siger det er?

• #3   7. okt 2009 Du skal bruge motorkoden,, hvis du kender den, og motoren har jo et også stelnummer, og når du har motorkoden og stelnummer kan du da forhøre dig ved Pegeot, men dataer.

Du kan også printe info ud fra bilviden.dk over den model du har skiftet til, og så må det jo være det, men forstår ikke hvis du er i tvivl at du ikke selv spurgte synsmanden...

Man må jo have noget dokumentation på den motor man sætter i, enten fra hugger eller der hvor man har købt den, og det er nok noget i den stil han efterlyser...

Mere fordi at "bare" fordi du oplyser ham at du har skiftet motor, ikke er nok, der skal nok lidt mere til..., han skal jo godkende noget han skal vide noget om, og tit kan de jo ikke bruge en mundtlig forklaring til noget, da de jo ikke kan kende alle bilmodeller og motortyper bare af udseende...;-))

• #4   7. okt 2009 en en type godkendelse på en bil med sådan en motor altså en gti men hvordan kan jeg bevis at den motor passer på den godkendlse.

og syns manden sagde bare han ville have noget dokumentaion på motoren men ved bare ikke om det er nok med sådan en type godkendelse?

og motoren kommer fra en anden 106 rally men den have gti motor den var der ikke det store i at syne??

• #5   7. okt 2009 Så har du vel papirene på den du har taget den fra.., det må jo være nok...?

• #6   7. okt 2009 Bare noget lort at Peugeot ikke gider lave de godkendelser mere smiley

• #7   7. okt 2009 den bil hvor motoren er taget fra står der ikke noget om den motor?

Kommentér på:
motor skifte hjælp+???

Annonce