{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.899 visninger | Oprettet:

meget tyk motorolie {{forumTopicSubject}}

har i dag været ved at skifte olie på min gamle traktor IH 275 men motorolien var så tyk at den nesten ikke kunne rende ud det dryppede bare ud i nogle store klumper og så er det at det undre mig hvorfor at olien er blevet så tyk det er vist godt nok 2 år siden den sist er blevet skiftet men traktoren køre max 15 timer om året

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  meget tyk motorolie
  • #1   12. okt 2009 hvis der er meget skidt i olien og så kombineret med det er så koldt tror godt det kan give så tyg olie, man burde køre den lidt varm inden man tager bundproppen så man er mere sikker på alle gamle rester kommer med ud..

ved ikk om andet kan gøre den er så tyg.. men det da hvertfal ikke godt

• #2   13. okt 2009 ja jeg hved godt at det beste er at køre den varm først men tænkte at jeg bare kunne lade den stå og dryppe af natten over men har aldrig før set så tyk olie at det nesten ikke kunne rende ud

• #3   13. okt 2009 det er jo ikke blot pr. x antal km man skifter olie.. men også tids baseret.... olie mister også viskositeten efter noget tid... så skal man måske skifte igen, selvom den ik har kørt så mange km.... om det er noget speciel traktor olie du har brugt, ved jeg så ikke...

• #4   13. okt 2009 den olie der er brugt heder urse super TD 15w-40 det er en olie tra texaco som er beregnet til dieselmotore med turbo. men mig bekendt så bliver en olie jo tyndere nården bliver slit men her er det lige omvendt her er en blevet tykkere

• #5   13. okt 2009 det er en god nok olie bare på med noget nyt og et nyt oliefilter også næste gang du skifter olie så kør den varm.

• #6   13. okt 2009 Olien har jo ikke godt af at stå stille...

De gange jeg har haft fat en charade-motor der har stået stille i flere år, har hele bundkaret været snasket til af tykke klumper olie...

Tror ikke at den kan tåle at stå stille i lang tid...

Kommentér på:
meget tyk motorolie

Annonce