{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Mercedes c220d vil ikke køre {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg håber, at jeg kan få lidt hjælp her. Har fået lagt ny motor i min MB c220d fra 95. den starter, men vil ikke blive ved med, at køre. Ham der har sat den i, siger at den kun tager det diesel som bliver hældt i filteret, men at den ikke vil lukke diesel ind i motoren. Det kan evt. være en startspærre! Motoren er fra en 96 ´er, og der åbenbart noget forskel i elektronikken.

Har ikke selv forstand på biler, så håber at i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes c220d vil ikke køre
  • #1   26. okt 2009 Mener det overgår fra alm. motorstyring til Canbus styring lige i den årgang.
    På godt dansk overgår det fra plus og stelforbindlelser til computer data forbindelser, så måske er styringen slet ikke den samme.
    Den skal både have computer boksen og hele lednings nettet fra den anden, med mindre man bygger den om til at være 100% som den gamle motor.
    Jeg er ikke helt klar over det, men det er umidelbart et godt bud tror jeg.


  • #2   26. okt 2009 Ja det er c klassen fra 95. Men det er nemlig ikke et værksted, som har lavet den, men en bekendt.

    Kan det passe, at man kan få den låst op eller sådan?

    Og tak for svarene indtil videre smiley


  • #3   26. okt 2009 Ok, se det har du nok mere tjek på "Autohjælp tilbyes" så smiley men jeg husker bare det var lige i det lag der.



  • #4   26. okt 2009 Du skal vel ikke til Jylland?

    Jeg er ved, at være træt af bilen, så måske jeg bare skulle sælge den til en, som gider og kan lave den. Har ventet 4 uger efterhånden på ham, som skulle lave den...


  • #5   26. okt 2009 Giv et bud. Motoren har kørt 166.000 km og der er 2 mdr. garanti endnu. Bilen har kørt 266.000 km. Karrosseriet er sort, men der er sat andre døre, kofangere, bagklap, og fronthjelm på i en mørkegrå farve.

    De er skiftet af den tidl. ejer, som også havde skiftet andre dele. Det er fra en tysk importeret bil.


Kommentér på:
Mercedes c220d vil ikke køre

Annonce