{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.513 visninger | Oprettet:

Hjælp til tandstang. {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg har i weekenden udskiftet min tandstang i min lille polo 6N. Nu er den så blevet sporet, og på turen hjem var det som om hele forbroen gyngede helt vildt, og der var en fandens masse ubehagelige lyde fra både tandstang og forbro/ophæng. Det skal siges at jeg har haft både forbro og bærearme løsnet for og få tandstangen ud. Hvad gør jeg for og få den til og spille egen??
På forhånd tak.
Hilsen Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tandstang.
  • #1   7. dec 2009 Er du sikker på det hele er spændt ordenligt sammen?!?!

• #2   7. dec 2009 Det skulle det dælme gerne være. Men jeg tænke på om forbroen skal centreres efter sådan en operation.??

• #3   7. dec 2009 jeg tror mest på du ikke har spændt det hele smiley

• #4   7. dec 2009 Jeg gennemgik det hele 2 gange inden jeg smed den ned på sutterne igen. Så jeg er rimelig sikker. Men hvordan kan der komme lyde fra en helt ny tandstang??

• #5   7. dec 2009 forbroen skulle gerne sidde med nogle styr oppe i vangerne. hvis ikke de har ramt, kan den godt smutte på plads og så har du løse bolte. men smut dog ud og løft den op, så du er sikker på hvad der er galt.

• #6   7. dec 2009 Jobbe: Okay. Det var måske muligt. Det skal jeg ikke kunne sige mig fri for. Kan sådanne styr skiftes evt.?? Jeg har det med og skifte bolte og det hele når jeg skiller noget ad. He he.

• #7   7. dec 2009 nej, et styr er bare en tap faktisk, også har du et hul i broen, når de 2 passer ud for hinanden, så skulle der gerne spille 100.
    en tap har ingen nytte ellers, så den behøver man ikke skifte, medmindre den er knækket selvfølgelig smiley

• #8   7. dec 2009 det er ikke noget du skal skifte. der er en del af broen, men de plejer ikke at tage skade.
    Hvis du har skiftet bolte i broen og bærerarmene, har du lige usket at det ikke bare en en alt bolt der skal i der, men en der er stærkere i stålet.

• #9   7. dec 2009 Okay. Jeg tror vist lige jeg skal have det skilt ad igen og se om der er noget der der ikke passer sammen. Det kan jo være som jobbe siger at de styr er smuttet på plads efter den en kommet ned på sutterne igen. Så jeg må lige skrue lidt i den igen. Boltene til forbro og bærearme var som nye, så dem har jeg ikke skiftet. smiley Den skal synes i næste måned så det skulle jo dælme gerne spille det hele. Men så skal den vel spores igen hvis jeg løsner forbroen skal den ikke?? Det er måske ikke nødvendigt når jeg ikke piller sporestængerne af ligesom før.?

• #10   7. dec 2009 ville ikke sporer den igen.

• #11   7. dec 2009 Okay. Tak for hjælpen drenge. Jeg må ud og have sorte fingre igen. smiley He he.

Kommentér på:
Hjælp til tandstang.

Annonce