{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Nyrenoveret motor {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ned og hente ny bil i weekenden hvor motoren er renoveret fuldstændig. Ejeren siger den skal køres blidt med gearskift ved 3000 omdrejninger de næste 3000km.

Er det for lang en tur og køre den 270km hjem?
eller er det bedst og smide den op på en autotrailer og fragte den hjem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyrenoveret motor
  • #2   27. jan 2010 Jeg ville sku nok allerførst spørge efter hvad denne renovering indebar.. Da det ikke er alle folk som har den samme opfattelse af hvad en renovering er..

Men som Bo L skriver, hvis den er fuldt renoveret med honing, stempel ringe og hvad der ellers høre til skal du nok køre som sælgeren siger.. Men igen er der delte meninger om hvordan en motor skal køres til..

• #3   27. jan 2010 Det der med at køre en motor til i 5000km holder ikke efter min mening.

Alm kørsel i 2000km,. Olie skift, og så fuld spade.

Den tager ihverfald ikke skade af en lang tur, nærmere små korte ture.

• #4   27. jan 2010 Tilkørsel burde han selv have klaret, jeg ville ikke købe en brugt bil og få at vide at man ikke må køre den hårdt,,, det kan jo dække over så meget andet....
    Men du burde nu kunne køre i den alligevel ellers er den renovering jo ikke meget værd..

Nye biler bliver jo heller trjekket for hver 50 km, du kører i dem....
    Bed evt. om kvitteringer og garanti for at det er lavet på slutsedlen og at han garanterer ny motor hvis den går i stykker undervejs...

For vil han ikke det, så find en anden bil, for så har han ikke lavet det ordentligt, og han burde selv have sørget for lidt tilkørsel og olieskift...
    Men ja generelt så tror folk herinde at en vask af motor og udskiftning af luftfilter og tændrør er en komplet renovering, så jeg ville passe meget på...;-))

Kommentér på:
Nyrenoveret motor

Annonce