Baglys fungere ikke på min golf {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg står og har et lille problem med mit lys på min bil, det hele startede med at jeg kunne se den grønne blinklys i mit indstrument lyste med et konstant grøn lys efter jeg ser det står jeg ud af bilen og kan se at mit blink lys bare står med tændt hele tiden, efter lidt tid så går det ud igen. da jeg så kom hjem idag så sagde min underbo i lejligheden, ( du har altså ikke noget baglys på ? ) og så tjekkede jeg det og det havde jeg sku ikke.. det underlige er bare nu, pærene er ikke sprunget, tågelyset virker fint og nummerplade lyset ?
Kan det evt være en sikring som er gået eller er det min lys kontakt.. nogle gange har jeg faktisk lagt mærke til at der kan komme lidt røg op fra rattet ? men aldrig rigitig tænkt over hvad det kunne være....
håber i kan hjælpe mig lidt her da bilen snart skal til syn
Mvh Henrik Nørskov
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.056
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 12 Emner: 78 Svar: 888
Har selv lige lavet nyt ledningsnet i bag på min polo da den opførte sig som din.
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 36
tjekker det sku på arbejdet i morgen tror næsten det er en sikring der er gået .. kan ikke huske med de her gamle biler, mener begge lygter køre over en sikring, for nye biler køre vidst med en sikring til hver ..
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 36
Baglys fungere ikke på min golf