{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

G60 ABS Problem {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive sindsyg over der er en fejl på ABS systemet. har målt alle følere og de har den modstand de skal have. Sikringer og relæ'er er også fine nok, nogle der ved hvor jeg skal starte med at kigge efter fejlen. det er rimelig irriterende at kører med da bremsen er vildt hård.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G60 ABS Problem
  • #1   26. feb 2010 Sikker på det ikke er bremseforstærkeren der ikke får det vacuum den skal??

  • #2   26. feb 2010 Der er ikke vakuumforstærker på en G60'er. der er noget højtrykssystem med en højtrykspumpe. og er der en fejl slår det hele fra. ku være rart at vide hvor jeg sku starte med at lede, har haft den på et værksted og de prøvede flere ting men de ku ik udlæse fejlene på den. så det er skud i tågen om hva det kan være.

  • #3   26. feb 2010 Har selv bøvlet med en kammerats bil hvor der også var fejl på abs systemet. målte os følere ud og tjekkede relæ`r, sikringer osv. Prøvede også at have en tester på men den kunne ikke komme i kontakt med abs systemet. Til sidst tog vi ud til en hugger og købte hele "klumpen" i motorrummet. Gav 1500 for den. Da den blev monteret var der ingen fejl på systemet mere og har virket lige siden.

  • #4   26. feb 2010 Okay, ka godt være jeg bare blir nød til det så. ville bare være lidt trist at købe sådan en og det så ik var det. så tænkte om man ik kan måle sig frem til det op en eller anden måde

  • #5   27. feb 2010 nede ved gearstangen (under manchetten) ligger der to stik. mener der er en gul ledning i det ene stik, i det stik luser du en ledning imellem de to ben, og så sætter du tænding på, så blinker din ABS lampe en fejlkode, smiley

Kommentér på:
G60 ABS Problem

Annonce